Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Windows Vista HP SP2 - Norton Internet Security: błąd 3048,3

Welonek7 15 Maj 2013 11:02 10173 57
  • #31 15 Maj 2013 11:02
    Zeus__
    Poziom 21  

    Proszę wykonać to w takiej kolejność jakiej opisałem czyli po wykonanym skrypcie, reset przglądarek nawet Internet Explorer, później dopiero to co zacytowałem

  • #32 15 Maj 2013 12:23
    Welonek7
    Poziom 9  

    Zresetowałam google chrome, firfox-a nie mam.
    Posiadam Launach Internet Explorer Browser. Nie mogłam go uruchomić - komputer się zawiesił i podał komunikat, że nie może uruchomić okna dialogowego.

    Jeszcze przed wykonaniem resetu pojawiła się informacja o nowym błędzie z Nortona: 8506,422

    Uruchamiam ponownie komputer.
    Zobaczę czy będę mogła uruchomić Internet Explorer. Poszukuję w necie informacji na temat jego resetu.

  • #33 15 Maj 2013 12:40
    Zeus__
    Poziom 21  

    Proszę więc narazie nie resetować internet explorer, tym zajmiemy się później proszę ściągnąć program Total Unistall i odinstalować nim Nortona wykonać restart, i napisać o efektach tej operacji

  • #34 15 Maj 2013 12:57
    Welonek7
    Poziom 9  

    Już zresetowałam internet Explorer i chciałam wysłać raport SecurityCheck ale komputer się zawiesił.

    Nie widziałam tam napisu Out of data.

    Zaraz zabieram sie za Nortona.

    Dodano po 5 [minuty]:

    Czy chodzi o jakąś konkretną wersję Total Unistall. Na stronie dobreprogramy.pl znalazłam 6.2.4
    Może być?

  • #35 15 Maj 2013 13:59
    Zeus__
    Poziom 21  

    Tak proszę wykorzystać tę wersję

  • #36 15 Maj 2013 21:58
    Welonek7
    Poziom 9  

    Usunęłam Nortona a następnie użyłam CCleaner i zainstalowałam ponownie Nortona.
    Cały czas wyświetla informację, że jest zagrożony. Podczas skanowania zawiesił się komputer :(

    Dodano po 5 [godziny] 20 [minuty]:

    Co teraz mogę zrobić?

    Podczas instalowania CCleaner pojawił się też program Qtrax Player. nie mam pojęcia skąd?

  • #37 16 Maj 2013 08:07
    Welonek7
    Poziom 9  

    Witam,

    ponownie skanowałam i ponownie komputer się zawiesił :(
    Będę wdzięczna za dodatkowe wskazówki.

  • #38 16 Maj 2013 10:06
    Zeus__
    Poziom 21  

    Co rozumiesz pisząc zawiesił się ?
    Czy jest to całkowity brak odpowiedzi podczas wykonywania jakiejś operacji ?
    Czy może brak odpowiedzi czasowy a później wyskakuje błąd
    Czy może po dłuższym braku odpowiedzi pokazuje się komunikat, albo niebieski ekran, czy komputer uruchamia się ponownie ?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Odnośnie Nortona spróbuj tego:
    https://support.norton.com/sp/pl/pl/home/current/solutions/v63747357_EndUserProfile_pl_pl

    Dodano po 7 [minuty]:

    Gdyby to nie pomogło spróbuj wykonać czysty rozruch wg tej instrukcji http://support.microsoft.com/kb/929135 I wtedy odinstalować Norton-a, przeskanować programem dr.Web Cure it i podać skany na forum wraz z OTL z naciskiem na plik Extras, oraz napisać w przypadku jakichś podejrzanych komunikatów bądź niepowodzenia

  • #39 16 Maj 2013 11:38
    Welonek7
    Poziom 9  

    Witam,

    błąd pojawił 3048,3 się tylko kilka razy (ostatni raz w jednym z opisanych postów + raz całkiem inny błąd też opisany w powyższym poście). Obecnie nie pojawia się.
    Głównie chodzi o to, ze komputer zawiesza się tzn. jest całkowity brak reakcji, czasem kiedy zaczyna się klikać pojawia się w miejscu znaku myszki znak pracy komputera (kręci się kółko), albo blady lub czarny ekran. Nic wtedy nie można zrobić, nawet CTRL+ALT+DELETE). Komputer muszę wyłączać poprzez długie przytrzymanie przycisku włączania komputera.
    Tak się dzieje podczas pracy na komputerze - nagle. Ja mam wrażenie, że to powoduje Norton bo często taka sytuacja miała miejsce kiedy pojawiła się informacja, że Norton wykonywał coś podczas bezczynności.
    Norton cały czas pokazuje ikonę zagrożony a kiedy uruchamiam opcje NAPRAW albo skanowanie to działa do pewnego momentu i nagle zatrzymuje się i nic się nie dzieje i to trwa, i trwa. A kiedy cokolwiek się naciśnie np. zakończ to najczęściej pojawia się ikona pracy komputera lub blady ekran.
    No i nie mam pojęcia co może być przyczyną.
    Ostatnio zatrzymał sie na skanowaniu miejsca : program files\microsoft works\wksdb.exe to była pozycja 6090.

  • #40 16 Maj 2013 11:42
    Zeus__
    Poziom 21  

    Wykonaj czysty rozruch i odinstaluj Nortona i wykonaj co zaleciłem, do tego (już po odinstalowaniu) logi z tdsskiller nic nie usuwaj tylko podaj raporty, oraz raport gmer zanim wygenerujesz odinstaluj wszystkie napedy wirtulane typu daemon tools wraz ze sterownikiem STPD

  • #41 16 Maj 2013 12:08
    Welonek7
    Poziom 9  

    O jakie napędy wirtualne chodzi?

  • #42 16 Maj 2013 12:10
    Zeus__
    Poziom 21  

    Napędy wirtualne takie jak np wirtualny CDROM dostępne są po zainstalowaniu Deamon Tools-a, czy Alkohol 120%, gdyby były tego typu programy w systemie proszę je kompletnie odinstalować wraz ze sterownikami

  • #43 16 Maj 2013 12:49
    Welonek7
    Poziom 9  

    Nie powinnam posiadać tego typu oprogramowania.

    a jeśli chodzi o czysty rozruch to jak zalogować się do komputera (system Vista) jako administrator?

  • #44 16 Maj 2013 13:06
    Zeus__
    Poziom 21  

    Z Twoich logów wynika że Twoje konto jest kontem administratora, więc możesz z jego poziomu wykonać operacje, by móc dowolny program uruchomić w trybie administratora, należy najechać na ikonkę prawoklik z rozwiniętego menu wybieramy uruchom jako administrator i potwierdzamy kolejne komunikaty dostępowe i w efekcie w ten sposób uruchamiamy program z poziomu administratora

  • #45 16 Maj 2013 13:34
    Welonek7
    Poziom 9  

    Programy dawałam radę chodziło mi o uruchomienie komputera bo to potrzebne mi jest do czystego rozruchu, ale dziękuję za pełna informacje :)

    Jeśli wykonam czysty rozruch tzn. zaznaczę pierwszą połowę pól na ekranie to
    komputer będzie mi się uruchamiał normalnie czy w jakimś innym stanie i potem inaczej go muszę uruchamiać aby działał normalnie?
    aby sprawdzić czy wszystko jest ok to będę musiała wykonać skanowanie Nortonem żeby sprawdzić czy system się zawiesza?
    Czy jak ponownie będzie się zawieszał jak wykonam czysty rozruch na liście nie będzie poprzednich programów, które wcześniej zaznaczyłam?
    W jaki sposób dojdę do tego, który jest przyczyną? To wyjdzie w zapisie z OTL i Extras po zeskanowaniu dr Web Cure? (rozumiem, ze ten program mam zainstalować przed rozruchem i odinstalowaniem Nortona). Nortona mam zainstalować dopiero po wykonaniu skanów?

  • #46 16 Maj 2013 14:19
    Zeus__
    Poziom 21  

    Welonek7 napisał:

    Jeśli wykonam czysty rozruch tzn. zaznaczę pierwszą połowę pól na ekranie to
    komputer będzie mi się uruchamiał normalnie czy w jakimś innym stanie i potem inaczej go muszę uruchamiać aby działał normalnie?


    Wtedy system załaduje się bez dodatkowych programów oraz ustawień, w postaci tzw czystej :)

    Welonek7 napisał:

    aby sprawdzić czy wszystko jest ok to będę musiała wykonać skanowanie Nortonem żeby sprawdzić czy system się zawiesza?


    Skanowanie Nortonem na razie nie będzie potrzebne, chcemy go poprawnie odinstalować, by żaden komponent nie był w pamięci i zobaczyć jak system zareaguje gdy już pozbędziemy się Nortona

    Welonek7 napisał:

    Czy jak ponownie będzie się zawieszał jak wykonam czysty rozruch na liście nie będzie poprzednich programów, które wcześniej zaznaczyłam?


    Mimo tego że je odznaczysz one będą, tylko moduły uruchomieniowe programó będą odznaczone, w każdej chwili można z powrotem uruchomić te moduły i system wróci do poprzedniego stanu

    Welonek7 napisał:

    W jaki sposób dojdę do tego, który jest przyczyną?

    W ten sam sposób jak do tej pory, jeśli zauważysz że to nie rozwiązało Twojego probelmy i przy podobnych operacjach on andal się zawiesza, np przy generowaniu logów z programu OTL, czy wykonywaniu skanu który zalecę dr. Web Cure it, to wtedy będziesz widziała róznicę czy to wina systemu, czy wina którego z programów

    Welonek7 napisał:

    To wyjdzie w zapisie z OTL i Extras po zeskanowaniu dr Web Cure?


    Tak, w reporcie Extras powinny pokazać się kolejne błędy np uruchomieniowe, a w OTL przy okazji zaobserwuję czy istnieją jakieś zmiany

    Welonek7 napisał:

    (rozumiem, ze ten program mam zainstalować przed rozruchem i odinstalowaniem Nortona). Nortona mam zainstalować dopiero po wykonaniu skanów?


    Dr. Web jest to skaner którego się nie instaluje tylko uruchamia, należy go uruchomić po wykonaniu czystego rozruchu i odinstalowaniu Nortona, gdyż on ma również jak norton skaner typu AV (antywirusowy)

  • #47 16 Maj 2013 17:01
    sPeRaCz.PL
    Poziom 42  

    Welonek7 napisał:
    Witam,

    mam problem.
    Co jakiś czas pojawia mi się informacja z Norton Internet Security, że wystąpił błąd 3048,3
    Jest także informacja, że system nie jest bezpieczny a podczas skanowania zawiesza się komputer i nic nie da się zrobić. Próbowałam wykonać zadania opisane w informacji z Nortona o tym błędzie. Niestety także zawiesza się komputer. Przypuszczam, że to jakis wirus. Będę wdzięczna za pomoc.

    System: Vista

    Pozdrawiam


    Przecież zakres błędów od 3048,3 do 8256,2 dotyczy wyłączonej autoochrony produktów Norton'a. Coś mi się wydaje, że zostało użyte NTR (Norton Trial Reset) lub coś podobnego. A opisana sytuacja Dotyczy NaV/NiS 2012 NaV/NiS 2013 oraz Norton 360. Ale tylko domniemam...

    Zatem mogę się mylić. Dlaczego zatem nie wyślesz raportu z błędem do Symanteca ? Skoro masz legalny produkt to wsparcie mają świetne, błyskawiczny czas reakcji.

    Ponadto prawidłowe i definitywne odinstalowanie pakietów Nortona możliwe jest tylko i wyłącznie prze Norton Removal Tool Link

    Więc:
    1. Użyj narzędzie Norton Removal Tool
    2. Uruchom PC ponownie
    3. Jako administrator przeczyść rejestr
    4. Jako administrator zainstaluj ponownie produkt Nortona (podając prawidłowe dane Norton Account)
    5. Uruchom ponownie PC
    6. Zaktualizuj bazy av

    Jak ta procedura nie pomoże to musisz oficjalnie prze Norton Account zwrócić się do supportu Symanteca.

  • #48 21 Maj 2013 15:42
    Welonek7
    Poziom 9  

    Witam,

    wykonałam czysty rozruch i odistalowałam Nortona. Podczas próby uruchomienia dr. Web ze strony dobreprogramy.pl zainstalował mi sie kolejny program VuuPC i tera mam problem z jego dezinstalacją.
    Masakra - dlaczego tak się dzieje?
    Po co instalują się takie programy? Teraz mam dziwaczna wyszukiwarkę z wyskakującymi informacjami.
    Komputer się nie zawiesza ale jak mam teraz skan dr Web?

    Dodano po 19 [minuty]:

    Udało mi się uruchomić Dr. Web CureIt. Na chwilę obecną wyrył 5 zagrożeń:

    browserprotect.dll
    lyrmix.dll
    dealplyie.dll,
    lyricsmixuptade.exe
    updatetask.exe

    skanuje dalej.
    Co mam zrobić z tymi zagrożeniami?
    I co mam zrobić z tym wcześniej zainstalowanym oprogramowaniem VuuPC?

    Dodano po 4 [godziny] 27 [minuty]:

    W załączniku przesyłam pliki OTL i Extras wykonane po skanowaniu programem dr. Web Cure It, który wykrył 17 zagrożeń.

    skoro nie wykonywałam innego uruchomienie komputera domyślam sie, że cały czas mam uruchomiony w tzw. czystym rozruchu.
    Będę wdzięczna za dalsze instrukcje. I wracam różwnież do pytania: jak usunąć te programy, które nie wiedząc dlaczego zostały zainstalowane :(?

  • #49 22 Maj 2013 08:36
    Welonek7
    Poziom 9  

    Witam,

    w dniu wczorajszym wkleiłam logi OTL i Extras. Byłabym bardzo wdzięczna za dalsze wskazówki. Obecnie nie wykonywałam nic więcej. Skończyłam na wykonaniu logów.
    Teraz pewnie powinnam uruchomić komputer w normalnym trybie wg wskazówek z wcześniej załączonego linka (wykonałam czysty rozruch wg wskazówek opisanych dla systemu Vista w pierwszym punkcie. Nie wykonywałam kolejnych punktów, w których należało odznaczać poszczególne programy i obserwować co się będzie działo. Nie wykonywałam także części dotyczącej zwykłego uruchomienia komputera) i zainstalować Nortona.
    Będę bardzo wdzięczna za wskazówki bo bez tego komputera jak bez ręki ;) Jest mi niezbędny.

  • #51 22 Maj 2013 11:44
    Welonek7
    Poziom 9  

    Witam,

    dziękuję za wskazówki.
    Czy mam uruchomić komputer normalnie - stosując się do zaleceń z linku czy pozostać w wersji czystego rozruchu?

    Dodano po 1 [godziny] 33 [minuty]:

    Usunęłam wymienione programy i użyłam funkcji usuń z AdwCleaner. Następnie wykonałam ponownie logi OTL i Extras.
    Mam jeszcze na pulpicie skrót do Total Uninstal 6 - czy również odinstalować?

    Miałam problem ze stroną startową google chrome bo cały czas miałam adres z delta ale po zastosowaniu funkcji usuń z AdwCleaner strona została skasowana. Sama nie mogłam wpisać strony startowej np. jako google. Obecnie także nie mogę.

    Nie wiem czy obecnie mam komputer uruchomiony przez opcje czysty rozruch ale skoro nie wykonywałam żadnych ustawień aby uruchomić normalnie to chyba tak.

    Dołączam nowe logi OTL i Extras i będę wdzięczna za dalszą instrukcję :)

    Dodano po 1 [minuty]:

    No i brakujące logi

  • #52 22 Maj 2013 14:57
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

    Cytat:
    :OTL
    DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\EENGINE\EraserUtilDrv11220.sys -- (EraserUtilDrv11220)
    [2013-05-21 10:38:39 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files\Lyrmix
    [2013-05-20 11:14:20 | 000,000,000 | -HSD | C] -- C:\found.000
    [2013-05-22 11:02:52 | 000,000,352 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\Lyrmix Update.job
    [2009-05-03 08:48:52 | 000,031,382 | ---- | C] () -- C:\Users\Dom\AppData\Roaming\wklnhst.dat

    :Commands
    [emptytemp]


    Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.
    W AdwCleaner użyj opcji Odinstaluj.
    W Chrome ustaw domyślną wyszukiwarkę na google a Delta Search usuń.
    Ustawianie strony startowej http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95314
    Ustawianie wyszukiwarki domyślnej http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95426
    Zainstaluj aktualizacje do programow wskazanych przez Security Check
    http://screen317.spywareinfoforum.org/SecurityCheck.exe jako out of date.

  • #53 22 Maj 2013 15:48
    Welonek7
    Poziom 9  

    Nigdzie nie mogę znaleźć delta search (nadal pojawia sięjej adres w wyszukiwarce). Ja już ją odinstalowywałam . Może dlatego nie mogę ustawic strony startowej.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie. (wykonano)
    W AdwCleaner użyj opcji Odinstaluj. (wykonano)
    W Chrome ustaw domyślną wyszukiwarkę na google a Delta Search usuń (tu mam problem bo nie widzę nigdzie delta search a chyba jednak jakies pozostałości zostały)
    Ustawianie strony startowej http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95314 (nie dałam rady, chyba przez to delta search)
    Ustawianie wyszukiwarki domyślnej http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95426

    Zainstaluj aktualizacje do programow wskazanych przez Security Check
    http://screen317.spywareinfoforum.org/SecurityCheck.exe jako out of date.

    w kolejnym linku spróbuję wkleić check up. Nie widzę tam out of date.

    Dodano po 49 [sekundy]:

    Results of screen317's Security Check version 0.99.64
    Windows Vista Service Pack 2 x86 (UAC is enabled)
    Internet Explorer 10
    ``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````
    WMI entry may not exist for antivirus; attempting automatic update.
    `````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````
    CCleaner
    Java(TM) 6 Update 32
    Java(TM) 6 Update 2
    Java version out of Date!
    Adobe Flash Player 10 Flash Player out of Date!
    Adobe Reader 8
    Google Chrome 26.0.1410.43
    Google Chrome 26.0.1410.64
    ````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````
    `````````````````System Health check`````````````````
    Total Fragmentation on Drive C: %
    ````````````````````End of Log``````````````````````




    Będę wdzięczna za dalsze instrukcje :)

    Dodano po 1 [minuty]:

    Dopiero teraz widzę, że są :)
    Już aktualizauję

    Dodano po 5 [minuty]:

    Te aktualizacje to chyba będę mogła zrobić dopiero po uruchomieniu komputera w trybie normalnym a nie na czystym rozruchu.
    Czy mam już uruchomić normalnie? (bo sądzę, ze cały czas jest na czystym rozruchu bo nic nie ustawiałam ale cały czas go włączam i wyłączam)

  • #54 22 Maj 2013 16:10
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Spróbuj normalnie uruchomić.

  • #55 22 Maj 2013 20:03
    Welonek7
    Poziom 9  

    Uruchomiłam komputer normalnie.
    Jeszcze nie zaktualizowałam yavy i Flash Playera.
    Zainstalowałam Nortona, zaktualizowałam bazy, uruchomiłam ponownie komputer i ...

    komputer zatrzymał się na pozycji: Ostatnio zatrzymał sie na skanowaniu miejsca : program files\microsoft works\wksdb.exe
    czyli tak samo jak było za poprzednim razem. Następnie zrobił sie czarny ekran z rączką i nic nie działa.

    Będę wdzięczna za dalsze instrukcje.

    Dodano po 2 [godziny] 56 [minuty]:

    Jak ponownie włączyłam komputer zauważyłam, ze Norton był bezpieczny. W momencie kiedy rozpoczął wykonywać skanowanie w tle zawiesił się komputer. Musiałam ponownie wyłączyć go dłużej przytrzymując przycisk włączający komputer.
    Po ponownym uruchomieniu Norton ponownie jest zagrożony.
    Nie wiem co zrobić :( Będę wdzięczna za wskazówki

  • #56 23 Maj 2013 12:07
    Welonek7
    Poziom 9  

    Do czasu rozpoczęcia skanowania Nortonem system działa normalnie.
    Co mogę zrobić aby komputer się nie zawieszał?

  • #57 23 Maj 2013 12:50
    Zeus__
    Poziom 21  

    Problem może być zbyt zaawansowany, więc jeśli żadne wskazówki nie pomagają proponuję założyć temat w innym dziale albo pozostaje przeinstalowanie Windows-a

  • #58 14 Paź 2013 15:13
    securityguy
    Poziom 1  

    Błąd: „3048,3" jest wyświetlany w produkcie Norton - Aby rozwiązać ten problem, pobierz i zainstaluj najnowsze definicje wirusów przy użyciu narzędzia Intelligent Updater. łącze - Support.norton.com/sp/pl/pl/home/current/solutions/v63747322_EndUserProfile_pl_pl

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME