Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Windows Vista HP SP2 - Norton Internet Security: błąd 3048,3

14 Maj 2013 12:54 10749 57
  • Poziom 9  
    Witam,

mam problem.
    Co jakiś czas pojawia mi się informacja z Norton Internet Security, że wystąpił błąd 3048,3
    Jest także informacja, że system nie jest bezpieczny a podczas skanowania zawiesza się komputer i nic nie da się zrobić. Próbowałam wykonać zadania opisane w informacji z Nortona o tym błędzie. Niestety także zawiesza się komputer. Przypuszczam, że to jakis wirus. Będę wdzięczna za pomoc.

System: Windows Vista

Pozdrawiam
  • Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
  • Poziom 31  
    Przeskanuj komputer za pomocą CureIT i użyj CCleanera - czyszczenie rejestru.
  • Poziom 9  
    Zapomniałam napisać, że jestem laikiem w tych sprawach i niestety byłabym wdzięczna za nieco szersze instrukcje.
    Czy to jakiś bezpłatny program?
  • Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
  • Poziom 31  
    Oba są bezpłatne do użytku domowego.
    CureIT możesz pobrać stąd: Link

CCleaner: Link

Dodano po 51 [sekundy]:

MrDoimer napisał:
    Głupoty...
    Po co ma skanować ? Dlatego ze autorka przypuszcza ze to wirus ? Przecież autorka się nie zna...

Może dlatego, że to nie zaszkodzi a może pomóc?
  • Poziom 38  
    Pomoże w błędzie nortona ? Niby jak ?

Do autorki - odinstaluj nortona, użyj ccleaner, zainstaluj ponownie nortonA.
  • Poziom 31  
    Pomoże w wykryciu ewentualnych wirusów, które norton wpuścił będąc nieaktualnym/wyłączonym/niesprawnym.
  • Poziom 38  
    I jeżeli znasz angielski : community.norton.com/t5/Norton-Internet-Security-Norton/Error-3048-3-message-from-Norton-Autofix/td-p/601660

Dodano po 1 [minuty]:

A po co to teraz robić ? Najpierw zajmijmy się nortonem a później ewentualnymi wirusami.
  • Poziom 9