Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat cinquecento 700 - brak klaksonu,awaryjnych i zegara

17 Maj 2013 11:08 3300 8
  • Poziom 2  
    Witam :D
    Mam problem z Fiatem Cinquecento. Od kiedy go kupiłam nie ma w nim klaksonu, świateł awaryjnych i zegara. Zaznaczam, że bezpieczniki są nowe, nie ma podpiętego radia, kierunkowskazy chodzą. Kiedy włączam awryjne, to automatycznie nie działają. Nie wiem, co mam zrobić, bo szczerze mówiąc jestem w tych sprawach zielona. Czy ktoś mógłby mi pomoc? :)[/b]
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 34  
    Będziesz niezadowolona z odpowiedzi ,lecz zaprowadź auto do elektryka.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 8  
    Hej.
    Dla Anglikow nazwa FIAT wziela sie od Fix It Again Tomorrow (Nazajutrz znow go sie naprawia) i ziarnko prawdy w tym jest.
    Klakson sprawdisz probowka lub podpinajac Na ostro. Mase ma podana zwykle przez uchwyt.
    Zeby sprawdzic czy nie zardzewialo/lub zasniedzialo pod sruba odkrec go i sprubuj przylozyc od masy gdzies indziej np do silnika a "pomocnik niech sprubuje wcisnac klakson pare razy". Ewentualnie mozesz sprwadzic probowka lub "na zarowke czy jest masa na obudowie klaksonu". Jezeli jest masa to sprawdz czy w momencie nacisniecia klaksonu pojawi sie + na koncu kabla ktory idzie do klaksony. Jezeli jest + i masa to klakson do wymiany jesli nie ma + to trzeba wrocic sie do wylacznika i sprawdzic czy przewodzi z plytki na plytke pod poduszka kierownicy. Jezeli nie ma + na plytce kierownicy musisz sprawdzic czy dochodzi na wejscie bezpiecznika w skrzynce bezpiecznikowej. Po prostu cofasz sie po instalacji.
    Awaryjne maja chyba specjalny modól ktory je zalacza ale nie wiem gdzie jest w cinku.
    Wyjscie do radia powinno byc od nowosci. Pytanie jakie kostki i czy ktos nie cial kabli.