Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

laguna 2 1.9dci po wymianie turbiny nie odpala

17 Maj 2013 19:50 4845 16
  • Poziom 2  
    Witam mam lagune 2 1.9dci padla turbina zassalo olej z silnika po wymianie turbiny auto zapalilo ale po chwili wskoczyl na wysokie obroty zdusilem go na biegu wyczyscilem dolot weze i interculer ale auto nie chce odpalic juz kreci ale nie odpala rosze o pomoc z góry dziekuje
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 30  
    a masz jakiegoś kompa żeby zobaczyć błędy i czy pompa ładuje ciśnienie?
    jak dostał wysokie obroty warto też sprawdzić rozrząd.
  • Poziom 39  
    Po uszkodzeniu turbiny wyczyściłeś układ dolotowy.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Wyczyścił, ale po tym jak drugi raz obrotomierz się skończył.
  • Użytkownik usunął konto  
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jedynie po zalaniu oleju, jeśli nie odepniesz tego węża obok wlewu, natankujesz oleju i szybciutko odpalisz to się wkręci, raz tak wkręciłem ten silnik, na szczęście do 5 tys. i zadusiłem.

    Tak teraz jeszcze myślę że w kilku czyściłem spływ z odmy (ten cienki gumowy wężyk), był zabity nagarem, i by pasowało do tego co piszesz.
  • Poziom 32  
    Zerknij też w wydech czy drożny
  • Poziom 2  
    Motronic napisał:
    Spręża?
    spreza ojeju wszystkigo nie zassal nie mam zadnego kompa zeby bledy sprawdzic rozrzad caly sprawdzalem
  • Użytkownik usunął konto  
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Bo ta stalowa rurka która jest w blok wciskana jest zabita nagarem, przetkać też nie bardzo idzie bo wygięta jest, dlatego olej w odmie stoi, ale przelewa się górą do miarki.
  • Poziom 2  
    Motronic napisał:
    Przemo9826 napisał:


    Tak teraz jeszcze myślę że w kilku czyściłem spływ z odmy (ten cienki gumowy wężyk), był zabity nagarem, i by pasowało do tego co piszesz.

    Czyli ciśnieniem jakie się wytworzyło w skrzyni korbowej podrzucił sobie oliwę do góry. Wyciągam te odmy (tak mi lepiej wymontować alternator) i zawsze leje się z nich olej.
    i co jeszcze jest dziwne podniosl sie plyn chlodniczy w zbiorniku po sam korek a jak z chlodnicy odkrecilem odpowietrznik to tak jak by byl uklad chlodzenia zapowietrzony nie ma plynu w oleju ani w wydechu takze uszczelka nie mogla strzelic odma to tez plastik gdzie olej wlewa sie do silnika i tam jest wezyk do silnika cieki
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    cegielnia napisał:
    nie ma plynu w oleju ani w wydechu takze uszczelka nie mogla strzelic


    A kompresje nie może pompować w układ chłodzenia?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Motronic napisał:
    A puszcza jakiś dym z rury? Z plaka próbowałeś palić?
    nie probowalem z plaka go palic ani nie zwrocilem uwagi czy dym z rury leci martwi nie ten plyn ze tak sie podniusl w zbiorniku wyrownawczym ale jest czysty
  • Użytkownik usunął konto  
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Najpierw odpal auto, później odpowietrzaj.