Witam,
W związku z brakiem roboty mam zamiar w najbliższym czasie zająć się zaworami w ciapku.
Myślę ,że przez te parę lat się rozregulowały ponieważ kiedy, przykręcałem szpilki do kolektora coś mi się nie widziały. W tym roku zaczęło coś bardziej pukać, no na razie nie tak bardzo ,ale lepiej to zrobię.
Po ciężkiej robocie obudowa robi się gorąca praktycznie jak naprawdę dużo robię to uchodzi dym .
Co mi będzie potrzebne do tego, bo jeszcze z tym się nie bawiłem, jakiś szczelinomierz czy coś jeszcze, no i po proszę o jakąś krótką instrukcję. To pierwsza sprawa natomiast druga to, podczas orki itp. rozgrzany silnik cieknie olej spod koła pasowego z przodu ciągnika.Czy tam idzie jakiś simering, czy dać nową uszczelkę pod pokrywę rozrządu. Zamierzam też wymienić olej na SUPEROL CC 40.
Wyczyścić miskę olejową i dać nową uszczelkę.
Co byście jeszcze przy okazji zrobili, oczywiście nie wspominając o filtrach oraz czyszczeniu wkładów filtra powietrza.
Pozdrawiam.
W związku z brakiem roboty mam zamiar w najbliższym czasie zająć się zaworami w ciapku.
Myślę ,że przez te parę lat się rozregulowały ponieważ kiedy, przykręcałem szpilki do kolektora coś mi się nie widziały. W tym roku zaczęło coś bardziej pukać, no na razie nie tak bardzo ,ale lepiej to zrobię.
Po ciężkiej robocie obudowa robi się gorąca praktycznie jak naprawdę dużo robię to uchodzi dym .
Co mi będzie potrzebne do tego, bo jeszcze z tym się nie bawiłem, jakiś szczelinomierz czy coś jeszcze, no i po proszę o jakąś krótką instrukcję. To pierwsza sprawa natomiast druga to, podczas orki itp. rozgrzany silnik cieknie olej spod koła pasowego z przodu ciągnika.Czy tam idzie jakiś simering, czy dać nową uszczelkę pod pokrywę rozrządu. Zamierzam też wymienić olej na SUPEROL CC 40.
Wyczyścić miskę olejową i dać nową uszczelkę.
Co byście jeszcze przy okazji zrobili, oczywiście nie wspominając o filtrach oraz czyszczeniu wkładów filtra powietrza.
Pozdrawiam.
