Witam,
W dniu dzisiejszym chciałem zdajgnozować swoją corolle ponieważ miałem problem z obrotami silnika. Więc w złączu djagnostycznym w komorze silnika dokonałem mostkowania drutem zgodnie z podanym gdzieś na forum elektroda schematem (połączyłem gniazdo E1 z TE1) jednak żadna kontrolka sygnalizująca błędy nie zapaliła się, jedynie obroty poszły znacznie w górę. Co ciekawe w momencie rozłączenia styków obroty wracały do normy. Próbowałem tak kilka razy i za każdym razem obroty zwiększały się. Niestety dokonując jednej z prób przez pomyłkę jedną stronę drutu wetknąłem z gniazdo zaznaczone na pomarańczowo (jedna strona drutu była w E1 a druga w zaznaczonym na pomarańczowo styku) w tym momencie zrobiło się spięcie i silnik zgasł. Niestety już nie odpalił. Rozrusznik kręci ale samochód nie chce zaskoczyć. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są w porządku.
Nie wiem co mogło sie stać, wygląda na to jakby paliwo nie docierało do silnika, albo poszedł jakiś przekaźnik, może właśnie od pompy paliwowej. Miał ktoś może podobny problem? Jak można sprawdzić co jest nie tak? Proszę o pomoc.
W dniu dzisiejszym chciałem zdajgnozować swoją corolle ponieważ miałem problem z obrotami silnika. Więc w złączu djagnostycznym w komorze silnika dokonałem mostkowania drutem zgodnie z podanym gdzieś na forum elektroda schematem (połączyłem gniazdo E1 z TE1) jednak żadna kontrolka sygnalizująca błędy nie zapaliła się, jedynie obroty poszły znacznie w górę. Co ciekawe w momencie rozłączenia styków obroty wracały do normy. Próbowałem tak kilka razy i za każdym razem obroty zwiększały się. Niestety dokonując jednej z prób przez pomyłkę jedną stronę drutu wetknąłem z gniazdo zaznaczone na pomarańczowo (jedna strona drutu była w E1 a druga w zaznaczonym na pomarańczowo styku) w tym momencie zrobiło się spięcie i silnik zgasł. Niestety już nie odpalił. Rozrusznik kręci ale samochód nie chce zaskoczyć. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są w porządku.

Nie wiem co mogło sie stać, wygląda na to jakby paliwo nie docierało do silnika, albo poszedł jakiś przekaźnik, może właśnie od pompy paliwowej. Miał ktoś może podobny problem? Jak można sprawdzić co jest nie tak? Proszę o pomoc.