Witam,
piszę w związku z moja usterką, która przeszkadza w normalnej eksploatacji auta. Po odpaleniu silnik pracuje bez żadnych zastrzeżeń. Nie ma problemów z przyspieszaniem. W sytuacji gdy jadę na 5-6 biegu i na obrotomierzu jest poniżej 2 tyś. obrotów i chcę przyspieszyć zapala się EDC. Oczywiście wtedy nie ma już czym jechać. Awarie można zresetować poprzez ponowne odpalenie samochodu (nawet podczas jazdy). Wówczas auto znowu dostaje kopa i jedzie bez zastrzeżeń. Nie chcę stosować takich technik bo to na pewno źle na niego wpłynie, zapewne na turbo jak i DPF. Przebieg 150 tys. Na koniec dodam, że w serwisie na kompie czyściutko. Brak błędów ;/ Stwierdzili że zapewne jakaś usterka mechaniczna. Tylko gdzie jej szukać ? Wymieniałem przepustnice i przepływomierz. Zawór do turbiny też jest nowy. Kończą się powoli pomysły gdzie tu szukać. Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.
piszę w związku z moja usterką, która przeszkadza w normalnej eksploatacji auta. Po odpaleniu silnik pracuje bez żadnych zastrzeżeń. Nie ma problemów z przyspieszaniem. W sytuacji gdy jadę na 5-6 biegu i na obrotomierzu jest poniżej 2 tyś. obrotów i chcę przyspieszyć zapala się EDC. Oczywiście wtedy nie ma już czym jechać. Awarie można zresetować poprzez ponowne odpalenie samochodu (nawet podczas jazdy). Wówczas auto znowu dostaje kopa i jedzie bez zastrzeżeń. Nie chcę stosować takich technik bo to na pewno źle na niego wpłynie, zapewne na turbo jak i DPF. Przebieg 150 tys. Na koniec dodam, że w serwisie na kompie czyściutko. Brak błędów ;/ Stwierdzili że zapewne jakaś usterka mechaniczna. Tylko gdzie jej szukać ? Wymieniałem przepustnice i przepływomierz. Zawór do turbiny też jest nowy. Kończą się powoli pomysły gdzie tu szukać. Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.
Moderated By serwisantscani1:Poprawiłem pisownię. Zwracam uwagę aby pisać posty bezbłędnie.