Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

livebox 2.0 - problem z podłączeniem telefonu

22 Maj 2013 18:42 4800 8
  • Poziom 9  
    Witam, sprawa ma się następująco:
    W ubiegłym tygodniu zadzwonił pan z błękitnej linii, oferując mi przedłużenie umowy. miałem internet 6Mb/s na modemie Sagem F@st 800, oraz telefon stacjonarny.

    Zaoferował mi Funpacka - pakiet z telefonem, internet z Liveboxem oraz telewizję.

    No i problem wygląda następująco - nie mogę podłączyć telefonu do zwykłego gniazdka, tak jak było wcześniej. musi być on koniecznie podłączony do tego białego cholerstwa.

    W poniedziałek, 20 maja kurier przysłał mi paczkę. Dokonałem podłączenia wg instrukcji. Telefon pozostawiłem podłączony tak jak wcześniej - instrukcja jak dla mnie sugeruje, że może on być podłączony starym sposobem:

    livebox 2.0 - problem z podłączeniem telefonu


    Chociaż tak jak się teraz zastanawiam, to jednak ten telefon z Funpackiem jest "nietradycyjny" wg instrukcji...

    Wszystko fajnie, podłączyłem. W międzyczasie pojawił się drobny problem z liveboxem i postanowiłem zadzwonić pod 801505505. Dokonałem tego poprzez stacjonarny. Tam też dowiedziałem się, że internet został przełączony na wyższą prędkość 20 maja - czyli tego samego dnia, co dostałem paczkę. Ale już nie pamietam czy telefon też.

    Niestety, 21 maja telefon przestał działać w ten sposób. dowiedziałem się od konsultanta, że musi być on podłączony pod Liveboxa. Przeniesiono go na złącze cyfrowe (?).

    Mój problem polega na tym, że telefon musi być koniecznie podłączony starym sposobem. Mam w domu dwa telefony i nie mam zamiaru ciągnąć kilometry kabli. Czy da radę coś zrobić? Czy Livebox do zwrotu i rozwiązanie umowy? czas jeszcze pozostał...

    Jeśli temat napisałem w nieodpowiednim dziale, proszę o jego przeniesienie, gdyż jest to dla mnie sprawa pilna...
  • Pomocny post
    Poziom 28  
    Albo ciągniesz kable od livebox, albo stara konfiguracja.
  • Pomocny post
    Specjalista Sieci, Internet
    jogus48 napisał:
    Mój problem polega na tym, że telefon musi być koniecznie podłączony starym sposobem.

    Niestety tylko rezygnacja z usługi. Musisz przejść na tradycyjny analogowy telefon.

    Kabla nie musisz nowego ciągnąć (chyba ze miałeś jednoparowy) wystarczy telefony przerzucić na drugą parę.
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    Witam. Powiem szczerze, z tej umowy jest zadowolony tylko ORANGE. Też mnie namówili na internet z telewizją, ale szybko zrezygnowałem. Telewizja ogranicza internet. Działa wolniej. Ja zostawiłem tylko internet. Zawiesiłem gniazdko telefoniczne. Tańsze i lepsze są telefony komórkowe. Chyba że musisz mieć telefony stacjonarne. A LIVEBOXA chyba będziesz mógł zatrzymać.
  • Poziom 9  
    Dowiedziałem się, że mój tel. stacjonarny został przełączony na telefonię internetową. Tzw. pakiet usług Funpack. Dlatego musi być podłączony do tego dziadostwa.

    Sąsiadka także ma Funpacka, ale ze starym Liveshitem i od dwóch lat, stary wariant usług. Dlatego ma telefon analogowy. I ma podłączony telefon poprzez mikrofiltr.

    Okazuje się, że muszę wypowiedzieć umowę i ewentualnie wziąć pakiet telewizja+internet z Liveboxem i oddzielnie telefon stacjonarny. Muszę oddać paczkę do najbliższego punktu Orange. Także na 99% będzie rezygnacja.

    Wg mnie jest to trochę nieprecyzyjnie opisane. dziękuję za pomoc, problem rozwiązany
  • Poziom 14  
    Dowiedz się dokładnie, czy możesz zawrzeć umowę tylko na sam internet. Powinno to być możliwe. Sam tak mam. Nie korzystam z telefonu, gniazdko jest "zawieszone" kosztuje ok.14zł miesięcznie (wg mnie to złodziejstwo). Ale nie mam innej możliwości korzystania z internetu. No i mam LIVEBOXA.
  • Poziom 39  
    Umowę możesz zerwać w przeciągu chyba 30 dni.
    Jeśli masz FunPack - to masz przerzucony telefon na VoIP.
    Jeśli nie używasz faksu to nie powinno to mieć dla Ciebie znaczenia. Ale, tak, telefon VoIP musi być podłączony do LB.
    Dziwi mnie to, podpisując teraz umowę dostałeś LB v.1.
  • Poziom 20  
    Przeskakujac na linie cyfrową (telefon ip) nie da sie powrócić do tego samego numeru lini analogowej.
  • Poziom 39  
    karolas123 napisał:
    Przeskakujac na linie cyfrową (telefon ip) nie da sie powrócić do tego samego numeru lini analogowej.
    Jak się postarasz i ładnie poprosisz to się da...