Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Potrzebuje pomocy w sprawach podsLuchu

saab12 28 Feb 2005 19:14 6301 30
    saab12
    Level 11  
    witam!!! POTRZEBUJE JAKIS FAJNY PODSLUCH ALE NIE POTRAFIE JESZCZE ICH KONSTRUOWAC. MAM DOPIERO 16 LAT. BARDZO PROSZE O JAKIS PROST SCHEMAT WRAZ Z OPISANYMI ELEMENTAMI.NIE MUSI MIEC DUZEGO ZASIEGU WYSTARCZY OK 100M

Moderated By And!:

Proszę nie używać CAPSLOCK

Bzzz
    Level 17  
    W Edw był ostatnio układ, nie do końca podsłuch ale można powiedzieć że coś podobnego.Jeśli chcesz to ci to zeskanuje.
    saab12
    Level 11  
    jesli mozesz to wyslij mi ten schemat, bede ci bardzo wdzieczny.

Avatar: ile gdzies kosztuje ten kit j07.

Dodano po 2 [minuty]:

jeszcze jedno bzzz. jak mysli poradze sobie z tym schematem, jeszcze jestem zielony w tych sprawach.

Dodano po 2 [minuty]:

avatar: mozesz mi powiedziec czy znajde to J07 na www. Podaj mi pełną nazwę jesli mozesz.
    Bzzz
    Level 17  
    Hej załączam ten schemat .Jest to podsłuch przwodowy.Wzmacnia on szept ludzi w nie dalekiej odległości.Czy uda ci sięto zmontować to zależy od Ciebie .ale zawsze możesz liczyć na forumowiczów.Wyśle ci to na skrzynke bo widze że masz mało punktów a to troszke zajmuje. Sporządze ci wszystkie ważniejsze opisy elementów jak je lutować i jak zrobić płytke moim sposobem.
    Attachments:
  • Helpful post
    Bzzz
    Level 17