Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dresser - Koparka dresser po remoncie głowicy nie odpala

23 Maj 2013 10:46 1698 6
  • Poziom 15  
    Witam

    Posiadam koparkę Dresser silnik cummins 4bt 3.9l Przed remontem gowicy odpala bez problemowo .

    Została zdemontowana i założona głowica i wyjęta pompa wtryskowa bez naruszenia rozrządu ( łańcuch ) w pompie poszedł zimering na wałku i wstrzykiwało ropę do bloku silnika i utopiło silnik :)

    Po wymianie zimeringu i poskładaniu wszystkiego koparka nie odpala ??

    Ma ktoś jakieś sugestie co możne być przyczyna na samostarcie chodzi i plaku a normalnie nie chce :((

    z góry dziękuje za pomoc
  • Poziom 34  
    Jeżeli pompa podaje paliwo odpowiednim momencie to przestawiony rozrząd .
  • Poziom 29  
    Zapowietrzony układ paliwowy.
  • Poziom 15  
    Witam ponownie po chwilowej nie obecności wziąłem się znów za koparkę i co mogę powiedzieć podając jej samostart cisza nawet nie fuknie :(( rozrząd rozkręciłem cały okazuje się rozrząd zębatkowy nie do przestawienia :((

    Wiec już nie wiem co możne być nie tak

    myślałem ze za mała moc kręcenia wymieniłem rozrusznik kreci jak w odrzutowcu i dalej nic ,co do PLAKA nie ma kwestii zapowietrzenia wiec jak to możne być ,czy któryś z kolegów posiadał by schemat ustawienia całego tego rozrządu bo możne się na samej pompie przestawiło ?? choć wątpliwe??

    pozdrawiam
  • Poziom 33  
    Czy wo góle pod czas uruchamiania kopci z tłumika?

    Dodano po 29 [minuty]:

    Jeżeli tak to wtrysk paliwa jest.Kwestia ustawienia kąta wtrysku.Chyba że wtrysk dostaje na przemianie to nie nie będzie kopcił ale wtedy pompa musiała by być obrucona wałkiem o 180".
  • Poziom 29  
    Więc teraz nawet na samostarcie silnik się nie odezwie?
    Nie ma nic dymka?
    Nie pluje paliwem w kolektor wydechowy?
    Jak z luzem zaworowym?
    Odkręcałeś przewody od wtryskiwaczy? Podczas kręcenia silnikiem pompa podaje paliwo?
    Są gdzieś punkty z oznaczeniem GMP i początku konta tłoczenia?
    Wykręć wtryskiwacz z pierwszego cylindra i sprawdź kiedy tłok jest w GMP i czy jest w tedy wtrysk paliwa.
    Oczywiście musisz się upewnić czy jest to właściwy GMP czyli po suwie ssania obydwa zawory zamknięte.