Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vectra b x25xe - brak napiecia na pompe paliwa

24 Maj 2013 19:15 2955 8
  • Poziom 2  
    Witam Panowie opisze moze moj problem od poczatku robilem swapa silnika na 2.5 i kompletnej instalacji elektrycznej problem tkwi w tym iz komputer nie podaje sygnalu na pompe paliwa przekaznik sprawdzony pompa rowniez na krotko działa jedyne co sie dzieje to w momencie krecenia rozrusznikiem napiecie podskakuje na 0.2V po zwariu przekaznika dalej lipa zlacze x1 ponizej dodaje bloki z op-coma
    Cytat:
    Wybrany model>,1999,Vectra-B,Silnik,X 25 XE

    Sterownik

    Klucz #1: EF
    Klucz #2: 8F

    Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

    VIN: xxxxx
    vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09153243 EL
    systemSupplierECUHardwareNumber: 0261203702
    VehicleManufacturerSpecific: 0261206277
    systemSupplierECUSoftwareNumber: 26SA6248
    systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 1361
    exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B96003

    Identyfikator: 0303

    systemNameOrEngineType: X25XE
    systemSupplierECUHardwareVersionNumber: 01
    RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Niezaprogramowany
    ProgrammingDate: 19990902
    CalibrationDate: 190601

    Dane z bloków pomiarowych:

    Napięcie akumulatora,11.9 V
    Kodowanie wariantowe,US
    Urządzenie unieruchamiające,Aktywny
    Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane
    żądanie migania,Nieaktywne 5V
    TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),0.53 V
    Przeł. sym. pozycji jałowej,Aktywny
    Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny
    Przepływomierz powietrza,0.00 V
    Przepływomierz powietrza,0 kg/h
    Przekaźnik pompy paliwa,Nieaktywne 12V
    Temperatura cieczy chłodzącej,3.86 V
    Temperatura cieczy chłodzącej,12 °C
    Temperatura powietrza wlotowego,3.78 V
    Temperatura powietrza wlotowego,14 °C
    Kodowanie skrzyni biegów,Manualna skrzynia biegów
    Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V
    Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
    Przełącznik sprężarki A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V
    Sterowanie ze wspomaganiem,0.68 V
    Typ silnika,6 cylinder
    Usterka Zapłon/Wtrysk,Aktywny
    Odcięcie Wtrysku/Zapłonu,Nieaktywny
    Sensor Halla,Aktywny
    Traction Control (TC),Występuje
    Wyprzedzenie zapłonu,78 CA
    Cylinder cewki zapłonowej 1+4,Obciazenie
    Cewka zapłonowa cyl. 2+5,Obciazenie
    Cylinder cewki zapłonowej 3+6,Obciazenie
    Sygnał stukania,Nieaktywny
    Opóźnienie spalania stukowego,0 CA
    Przekaźnik wtórnej pompy powietrza,Nieaktywne 12V
    Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywny
    Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0 %
    Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0.84 V
    Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %
    Lampka kontrolna,Zał 0V
    O2 Sensor 1,751 mV
    O2 Sensor 2,263 mV
    O2 sensor pętli 1,Otwarte
    O2 sensoR pętli 2,Otwarte
    Stosunek 1 powietrze/paliwo,Bogata
    Stosunek 2 powietrze/paliwo,Uboga
    O2 Integrator 1,128 kroki
    O2 Integrator 2,128 kroki
    O2 BLM bieg jałowy 1 (Mnożnik bloku uczącego),95 kroki
    O2 BLM bieg jałowy 2 (Mnożnik bloku uczącego),103 kroki
    O2 BLM część 1 (Mnożnik bloku uczącego),127 kroki
    O2 BLM część 2 (Mnożnik bloku uczącego),121 kroki
    Prędkość impulsów silnika,Nieaktywny
    Pożądane jałowe,1 300 obr/min
    Prędkość silnika,0 obr/min
    Rzeczywiste powietrze jałowe,0 kg/h
    Kontrola powietrza jałowego,0 %
    IAC integrator (Regulacja biegu jałowego),142 kroki
    IAC rozbieżność w regulacji biegu jałowego,0 kroki
    IAC blok uczący (Regulacja biegu jało- wego),126 kroki
    Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 12V
    Zawór 1 wlotu rozgalęzionego,Nieaktywne 12V
    Zawór 2 wlotu rozgalęzionego,Nieaktywne 12V
    TPS Sygnał obciążenia (potencjometr przepustnicy),9 %
    Sygnał obciążenia silnika,0.0 ms
    Kontrola momentu obrotowego,Nieaktywny
    Kontrola momentu obrotowego,0 %
    Impuls wtrysku,7.7 ms
    Puls prędkości pojazdu,Odebrane
    Prędkość pojazdu,0 km/h

    IMO
    Cytat:

    Wybrany model>,1999,Vectra-B,Nadwozie,Immobiliser

    Sterownik



    Dane z bloków pomiarowych:

    Identyfikator,4
    Solenoid odcięcia Diesla,Nie stosowany
    Status zapłonu,Zał 12V
    żądanie silnika,Odebrane
    Status kluczyka z transponderem,Progr. kl. z tra
    Kluczyk z transponderem,Kl. z transp. 1
    Kluczyk z transponderem 1 Status,Zaprogramowane
    Kluczyk z transponderem 2 Status,Zaprogramowane
    Kluczyk z transponderem 3 Status,Nie zaprogr.
    Kluczyk z transponderem 4 Status,Nie zaprogr.
    Kluczyk z transponderem 5 Status,Nie zaprogr.
    Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Transmitowane
    Lampka konrolna silnika,Aktywne 0V
    Prędkość pojazdu,< 5km/godz
    Wyjście prędkości pojazdu,Sygnał pręd. poj
    Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny
    Sygnał przeciwwłamaniowy,Nieaktywne 12V
  • Relpol przekaźniki
  • Użytkownik usunął konto  
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 2  
    myslalem że może coś pomoga dla czego Przekaźnik pompy paliwa,Nieaktywne 12V ??orientujesz sie jak to ugryść dla czego nie dostaje pradu?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 40  
    Z tych bloków wynika że silnik nie kręci, a dopóki czujnik położenia wału nie będzie widział impulsów dopóty komputer nie wysteruje przekaźnika od pompki paliwa.
  • Poziom 34  
    bo brakuje ci jednego kabla,lub dwoch,podlaczyc odpowiednie punkty tam gdzie trzeba a przedewszystkim schemat z dawcy i pacjenta i zrobisz w mig.Niedawno byłem w terenie odpalac taka bryke po przeszczepie na taki silnik(byly braki w instalacji).
    reszta na pw
  • Poziom 2  
    przełożyłem cała instalacje aż po sam bagażnik:) tak że braków nie powinno być...
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 34  
    jeszcze napisz kto był dawca i z jakiego rocznika.moze faktycznie ci immo trzyma jak dawca byl minimum z 98r bo roznie te imma tez w starych oplach były dawane,i w 95/6 mozna bylo spotkac w opel calibra.