Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ciągnik Ursus C-360 - ciężko pali

ursus0700 25 Maj 2013 13:02 9564 27
  • #1 25 Maj 2013 13:02
    ursus0700
    Poziom 8  

    Ursus C-360 ciężko pali jak zimny, na ciepłym na dotyk. Przed remontem palił normalnie i chodził lepiej. Czy źle ustawiony rozrząd kopci na niebiesko, na wolnych obrotach, na wysokich nie? Nowe wtryski, pompa po regenaracji. Proszę o pomoc.

    4 27
  • #2 25 Maj 2013 22:29
    mtracz
    Poziom 29  

    Przy montażu pompy po regeneracji był ustawiany początek kąta tłoczenia?

    0
  • #3 26 Maj 2013 10:23
    ursus0700
    Poziom 8  

    paliłem go na starej pompie i wtryskiwaczach i mi ciężko palił czy mogą być źle zawory ustawione tak ustawiłem jeden otwarty jeden zamknięty czy powinny być dwa zamknięte podczas suwu

    0
  • #4 26 Maj 2013 10:25
    jpna100
    Poziom 24  

    Zawory ustawiasz jak są obydwa zamknięte :!: :!: - tłok w GMP (górny martwy punkt)

    0
  • #5 26 Maj 2013 10:30
    ursus0700
    Poziom 8  

    czy zawory moją coś do palenia to mam tak ustawić odkręcić przewody do puki się paliwo i na danym się pajawi to mam ustawić tak ?

    0
  • #6 26 Maj 2013 10:43
    cichus
    Poziom 21  

    Tak, ewentualnie obserwować zawory podczas obracania wałem korbowym.

    0
  • #7 26 Maj 2013 10:52
    ursus0700
    Poziom 8  

    ciągnik ma siłę tylko ciężko pali jak to zrobię to zostanie rozrząd ale jak by był źle ustawiony to by chyba dymił on nie dymi tylko na wolnych obrotach chodzi równo

    0
  • #8 26 Maj 2013 10:52
    jpna100
    Poziom 24  

    Lepiej niech poodkręca przewody od wtrysków, bo skoro na samym etapie ustawiania pojawił się problem to nie ustawi mniej więcej tłoka w GMP. :D

    0
  • #9 26 Maj 2013 16:14
    ursus0700
    Poziom 8  

    jak myślecie będzie trzeba ustawiać rozrząd ?

    Dodano po 3 [godziny] 26 [minuty]:

    co może być powodem dymienia na niskich obrotach na niebiesko czy to są wine zawory ?

    2
  • #10 26 Maj 2013 16:25
    jpna100
    Poziom 24  

    Silnik świeżo po remoncie tak? Jak tak to musi się dotrzec, nie bój się, na razie zrób to co masz zrobic, a dopiero później pytaj dalej :D

    1
  • #11 26 Maj 2013 16:31
    ursus0700
    Poziom 8  

    nie po 2 latach po remoncie ma siłe ciągnie 30m drzewa 2 przyczepami d50 wysokość 2 nad burtami to ma siłe

    0
  • #12 26 Maj 2013 16:33
    jpna100
    Poziom 24  

    Wyreguluj zawory. Oleju nie podpija czasem?? Raczej nie powinien po 2 latach.

    1
  • #13 26 Maj 2013 16:33
    ursus0700
    Poziom 8  

    oleju nie bierze

    0
  • #14 26 Maj 2013 16:34
    jpna100
    Poziom 24  

    Jak wyregulujesz zawory to później będziemy myślec co dalej. Ewentualnie zostaje jeszcze do sprawdzenia zapłon, alt to w swoim czasie.

    0
  • #15 26 Maj 2013 16:35
    ursus0700
    Poziom 8  

    tylko jeden wtrysk leje bo ropa na głowicy nowy przypadek

    0
  • #16 26 Maj 2013 16:51
    jpna100
    Poziom 24  

    Ropa na głowicy?? Chyba puszcza na wężu wysokiego ciśnienia. Czy leje możesz sprawdzic wtryski na specjalnej pompie do ustawiania ciśnienia, ewentualnie wykręcic go i wkręcic na zewnątrz silnika.

    0
  • #17 26 Maj 2013 19:23
    ursus0700
    Poziom 8  

    Przy odpalaniu jest biały dym

    2
  • #18 26 Maj 2013 19:27
    jpna100
    Poziom 24  

    Nie spala się mieszanka paliwowa. Przyczyną jest niska temperatura powietrza sprężanego w cylindrach która jest spowodowana słabszą kompresją- Chyba ucieka Ci kompresja przez zawory!! :D Zrób, sprawdź a później pytaj co dalej :!:

    1
  • #19 26 Maj 2013 19:47
    ursus0700
    Poziom 8  

    jak raz odpale to po 5 godzinach pali na dotyk czy to zawory czy wraca powrotem paliwo ale zawory zabocze

    Dodano po 19 [minuty]:

    raczej po 5 godzinach postoju to silnik zimny to tak samo powinien odpalać a pali na dotyk ale zobaczę zawory może nie domykają

    1
  • #20 26 Maj 2013 21:31
    jpna100
    Poziom 24  

    Silnik po 5 godzinach nie jest taki zimny jak po nocy. Jak by ci się cofało to by nie dymiła na biało :!: :!:

    0
  • #21 27 Maj 2013 18:27
    ursus0700
    Poziom 8  

    ustawiłem luzy na dwóch cylindrach nie było luzu a na pozostałych było ok jutro sprawdzie czy będzie palił lepiej

    Dodano po 17 [minuty]:

    czy podkładki pod wtryskiwaczem są ? bo ja mam ,wiem ze w oryginalnym nie było prawda to ?

    Dodano po 40 [minuty]:

    czy olej pompie powinien przybywać po u mnie przybywa i dlatego ciężko pali bo kolegi od nowości nie była robiona nie chodzi na wolnych obratach wtryski leją ale ciagnik na dodanie temperatury pali na dotyk

    Dodano po 1 [godziny] 23 [minuty]:

    teraz silnik chodzi zajebiście fajnie wchodzi na obroty jak przed remontem jutro będę wiedział jak pali

    2
  • #22 27 Maj 2013 18:47
    jpna100
    Poziom 24  

    Pod wtryski oryginalnie nie było dawanych podkładek. Stara pompa zawsze puszcza ropę w olej. Wtryski nie mogą lac. Sprawdź ich ciśnienie. Jak za niskie to wyreguluj. Mogą byc zapieczone. Jak leją to ciągnik będzie ciężej palił, bardziej dymił (czarne bąki puszczał :D )

    2
  • #23 27 Maj 2013 20:37
    ursus0700
    Poziom 8  

    to u mojego kolegi u mnie nie leją regenerowana pompa wtryskowa

    Dodano po 1 [godziny] 28 [minuty]:

    co jest lepsze ursus c-360 czy c-355 i c-4011 ?

    0
  • #24 27 Maj 2013 21:10
    jpna100
    Poziom 24  

    C 4011 ma ten sam silnik- nie wiele się różnił od C-360 miał chyba inny wałek rozrządu, za to jest szybszy- skrzynia chyba Zetorowska. C355 to poprzednik C-360 praktycznie bez różnic. Masz 60- siątke to nie szukaj nic :D

    0
  • #25 27 Maj 2013 23:01
    mtracz
    Poziom 29  

    C-355 też jest szybsza od typowej C-360 różnica w przekładni zwolnic.
    Starsze modele robione lepiej z lepszych jakościowo materiałów.

    1
  • #26 28 Maj 2013 07:30
    ursus0700
    Poziom 8  

    dzięki za odpowiedzi zamykam

    0
  • #27 04 Kwi 2015 20:08
    T5
    Admin grupy Samochody

    Na prośbę autora otwieram.

    0