Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Thalia 2001 - Renault Thalia pilot centralnego immobilizer

mona81 26 May 2013 14:29 7905 10
  • #1
    mona81
    Level 13  
    Początkowo problem dotyczył dwóch kluczy jeden palił samochód drugi otwierał drzwi po wyeliminowaniu zimnych lutów oba piloty otwierają drzwi ale w jednym nie działa immobilizer. Okazało się że w obu są przerwane cewki, w jednym wstawiono transponder T5, dlatego na nim działa immo. W drugim dioda na liczniku szybko miga po przekręceniu zapłonu. Chce przewinąć w drugim pilocie tą cewkę, ale nie wiem czy to coś da i czy będzie trzeba go programować jakimś sprzętem którego nie posiadam czy jeśli pilot otwiera drzwi to powinien po wymianie działać immobilizer?

    Thalia 2001 - Renault Thalia pilot centralnego immobilizer
  • #2
    piotrekwoj1
    Level 41  
    Skoro oba otwieraja drzwi to jak nie działa centralny?
  • #3
    mona81
    Level 13  
    Zdecydowałem się na dokupienie transpondera T5 tylko pytanie jaki transponder ma on emulować w tym samochodzie? Ponieważ mam dostęp do programatora gambit 2 który potrafi tylko odczytać T5 emulowane jako temic 11,12 i megamos przynajmniej tak piszą.
  • #5
    mona81
    Level 13  
    No to lipa bo ten programator go nie odczyta może odczytać i zaprogramować id33 ale już T5 emulowane jako id33 nie. Chyba że zamiast tego T5 wstawię id33, tyle że dalej nie będę miał zawartości T5 do zaprogramowania. A może da się z PINa i key taga który posiadam wygenerować zawartość do tego id33?
  • #7
    mona81
    Level 13  
    Myślałem o tym ale w 2 pilotach mam te cewki uszkodzone i jest duże prawdopodobnieństwo ża zakupiony używany też ją będzie miał przerwaną
  • #8
    jurekk55
    Level 36  
    Wystarczy zapytać kluczyk czy chce gadać i wiesz że cewka sprawna
  • #9
    mona81
    Level 13  
    a więc kupiłem cewkę, pytanie teraz jak przyuczyć immobilizer (mam wygenerowany pin), bateria była dość długo wyciągnięta z pilota w czasie wymiany cewki więc musiał się rozkodować. Czy w ogóle w tym roczniku da się to zrobić bez clipa?
  • #10
    Anonymous
    Anonymous  
  • #11
    mona81
    Level 13  
    problem rozwiązany, T5 zaprogramowany w serwisie bo nie było dostępu do odpowiedniego programatora i imobilizer działa