Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Astra F kombi - 96r - klakson i kontrolka airbaga

bajkoo 27 May 2013 17:43 2151 6
  • #1
    bajkoo
    Level 9  
    Witam. Mam problem w swoim Oplu Astra F Kombi z 96 roku.

    Autko 3 tygodnie temu zostało zostawione na parę dni u mechanika, gdyż padła przekładnia w układzie kierowniczym (z miejsca chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje cała wymiana, uzupełnienie płynu oraz kalibracja(?) kół, bo nie mogę znaleźć porównania w internecie).

    Przekładnia została wymieniona, ale po odbiorze autka od mechanika nie działa klakson oraz cały czas pali się kontrolka poduszki powietrznej. Bezpieczniki nie są poprzepalane.


    Nie znam się na tym i chciałbym się dowiedzieć co to może być i jaki jest ewentualny koszt naprawy u mechanika. I czy istnieje możliwość samodzielnej naprawy ów usterki.


    Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  • Helpful post
    #2
    ladamaniac
    Level 39  
    Koszt naprawy powinien byc zerowy. Jedziesz do mechanika, króry montował przekładnie i ma wymienić taśmę pod kierownicą. Zapewne jej nie ustawił lub kręcił kierownicą podczas gdy była zdemontowana przekładnia.
  • Helpful post
    #3
    kwantor
    Level 38  
    Lub włączył zapłon przy wypiętej taśmie, wtedy trzeba zresetować błąd komputerem.
    To już jego problem, ale czy się wywiąże?
  • #5
    bajkoo
    Level 9  
    Aktualnie problem jest taki, że z mechanikiem nie ma żadnego kontaktu - nie odbiera telefonu, a robił to że tak powiem po godzinach pracy we własnym garażu... Jak to zrobić, aby wymusić na nim przymusową naprawę? Bo jakby nie patrzeć to z jego winy ..
  • Helpful post
    #6
    ladamaniac
    Level 39  
    Bierzesz ze sobą dwóch kolegów- sympatyków siłowni i idziesz porozmawiać jak człowiek. Najlepiej idź tylko po kasę a resztę sprawdź w warsztacie,nie u Henia w garażu bo nie wiadomo, co jeszcze źle złożył.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Taśma używana nie jest droga, na aledrogo są po 20-50zł, dojdzie jeszcze kasowanie błędów.
  • #7
    ociz
    Moderator of Cars
    Jedź do poważniejszego warsztatu, a później dopiero z rachunkiem do tego "mechanika". Roboty z wymianą taśmy i skasowaniem błędu na 20 minut, ale jak raz mu nie wyszła to nie wiem czy warto ryzykować ponownie. Tyle w temacie. Zamykam, zanim się posypią raporty.