Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fiat panda actual eco - gaz załącza się dopiero po dłuższym czasie jazdy

Kara93 28 Maj 2013 19:17 2592 11
  • #1 28 Maj 2013 19:17
    Kara93
    Poziom 7  

Witam serdecznie. Od nie dawna w moim posiadaniu jest Fiat Panda. Samochód palił na gazie normalnie, ale jednak po jakimś czasie użytkowania, żeby odpalic gaz muszę przejechac minimum 1-2 kilometry. Co może być tego przyczyną? Uszkodzony sterownik? Rozluzowane tyki od instalacji gazowej? Może jakiś bezpiecznik jest uszkodzony? Czy spróbować jakoś od razu na gazie, tylko jak? bo jak przytrzymuje guzik kontrolka się świeci, ze gaz jest włączony, a jak zapalę to go wyłącza (wszystko oczywiście na włączonym zaplonie). Chce się dowiedzieć mnie więcej co i jak przed wizytą u gazownika. Z góry bardzo dziękuje za pomoc i przepraszam za ew. błędy nie znam się za bardzo na tym.

0 11
  • #3 28 Maj 2013 20:38
    Kara93
    Poziom 7  

Auto jest dopiero od nie dawna kupione. Nie wiem co to za rodzaj instalacji, poniewaz nie mam jeszcze książeczki. Instalacja jest fabrycznie montowana.
    Płyn jest w normie.

0
  • #4 28 Maj 2013 21:09
    dabu
    Poziom 31  

Stawiam ze to Tartarini. Zrób zdjęcie pod maska. Jeśli dobrze typuje to najczęściej padał tam czujnik temp. na reduktorze.

0
  • #5 28 Maj 2013 22:17
    Kara93
    Poziom 7  

Które miejsce dokładnie sfotografować?
    Dziś już niestety jest zbyt ciemno. Jutro wstawię fotki.
    Dziękuje za zainteresowanie się tematem.

Chciałbym jeszcze dodać, że
    został wymieniony regulator gazu elektryczny taki jak na zdjęciu
    na ręczny taki jak tu
    Gdyż tamten był uszkodzony i został całkiem odłączony, ale robił mi to znajomy i nie było robione to komputerowo. Czy to by mogło być przyczyną awarii? Czy komputer mógłby czytać go jako podłączony, a jest odłączony - czy to może prowadzić do awarii?

0
  • #6 29 Maj 2013 00:37