Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Odpowietrzenie układu paliwowego TDi

01 Mar 2005 15:52 48051 10
  • Poziom 11  
    Witam wszystkich.

    Czy ktoś wie, jak w warunkach "garażowych" odpowietrzyć Tdi?

    Chodzi dokładnie o Seata Leona 1.9 TDi 110KM - silnik o oznaczeniu ASV (model z pompą rotacyjną).
    W aucie był wyciągany silnik i zostały odpięte przewody paliwowe od pompy.
    Po poskładaniu wszystkiego w zaden sposób nie można odpowietrzyć układu.
    Próbowałem zalewać filtr, odpinać wtryskiwacze i NIC :(

    Jeżeli ktoś orientuje się czy jest możliwość odpowietrzenia tego ustrojstwa -bede bardzo wdzieczny za informacje.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 18  
    samo sie powinno odpowietrzyc, ewentualnie zalac filtr, jak nie pomaga to znaczy ze cos nie tak z pompa wtryskowa
  • Relpol przekaźniki
  • Spec od samochodów
    taka pompa sama się nieodpowietrzy w oplu robię to tak.Odpinam wężyk odpowitrzający od wtrysków od strony pompy następnie podłączam do węża od strony pompy podciśninie (wykorzystuje agregat od lodówki ze zbirniczkiem ze słoika).W momencie kiedy w słoiku pojawia się ropa należy zacząć kręcić silnikiem do skutku.Czasami trzeba polzować wtryski.Pozdrawiam powodzenia.

    Dodano po 3 [minuty]:

    oczywiście nie całe wtryski tylko przewody zasilające paliwem!
  • Poziom 24  
    Sprawdź bezpieczniki i przekaźnik pompy. Czy po właczeniu zapłonu pompa się załącza?? Bo jeśli nie to w żaden sposób jej nie odpowietrzysz.

    A co do pomp rotacyjnych to ile ich miałem tyle ich się odpowietrzyło bez żadnych problemów.
  • Poziom 18  
    Pompa stosowana w Leonie odpowietrza się samoczynnie. Jeśli masz problemy to świadczy to o nieszczelności układu zasilającego w paliwo lub o uwalonej pompie przetłaczającej. A tak na marginesie tam nie ma pompy elektrycznej.
  • Poziom 24  
    Czyli pompa nie ma nic wsóplnego z elektroniką?? To w jaki sposób gasisz samochód?? Wyciągasz linkę jak np w lublinie I ??
  • Poziom 21  
    O ile wiem to w TDI jest pompa elektryczna w zbiorniku. żeczywiście powinien się sam odpowietrzyć może tego nie zrobić jeżeli ktoś ruszał korpus pompy(przesunolgo zabardzo w lewo). Jak wspomniano na początku najlepiej jest popuścić rurki wys. ciśnienia ja to robie przy wtryskach i stedy widać czy leci paliwo. Pozatym dobrze jest odkręcić regulator ciśnienia(przykrecony na powrocie pompy a do niego jet przyłączony przewód powrotu)i tam odpowietrzyć najpierw.
    Jeżeli pompa nie będzie sterowana to nie będzie dawała wysokiego ciśnienia ale musi lecieć paliwo powrotem
    Pozdrawiam
  • Poziom 18  
    Tam nie ma żadnej pompy w zbiorniku! Pompa wtryskowa samoczynnie zasysa paliwo(oczywiście musi być zalany filtr). Jeśli tak się nie dzieje to albo są nieszczelne przewody na zasilaniu albo jest walnięta pompa przetłaczająca. Regulator ciśnienia znajduje się wewnątrz pompy a nie na zlewie.
  • Poziom 26  
    A moze pomyliliście wężyki zasilający z powrotnym, przy wkładaniu silnika.
    Jak pełny zbiornik to pociągnie i powrotem, ale jeśli nie, magą być właśnie takie problemy jak piszesz.

    Jak dmuchniesz w wypięty wężyk powietrze do zbiornika i będziesz złyszał bulgotanie przy otwartym wlewie, to ten jest zasilający.
    Jeśli dmuchasz i masz tylko syczenie to ten jest powrotny.
    A przy filtrze są juz oznaczenia, który gdzie wpiąć.

    Moze to pomoze.

    Pozdr.
  • Poziom 13  
    Pompa w zbiorniku jest w silnikach na PD a ten motor to zwykłe Tdi i pompa odpowietrza się sama.Jesli nie to trzeba szukac przyczyny
  • Poziom 9  
    Przepraszam że się wtrącam wiecie jak odpowietrzyć pompę paliwową w golf 3 1.9TD