Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vectra B 1,6 16V - Pobór prądu po wyłączeniu zapłonu ale....

MARKSON43 28 Maj 2013 22:50 2862 10
  • #1 28 Maj 2013 22:50
    MARKSON43
    Poziom 18  

    Ogólnie pobór jest idealny bo 12mA,ale po włączeniu zapłonu i wyłączeniu pobór zostaje na 510mA.Większość podstawowych przyczyn sprawdzona i nic.Pobór prądu spada na 12mA,po zdjęciu klemy i założeniu znowu do aku.Na pewno mi nie świeci żadna żarówka itp.Jedyne co namierzyłem to taki dziwny dzwięk w komorze silnika bardziej od podszybia(czyli tył silnika),stuka coś cyklicznie przy wyłączonym zapłonie i nie stuka jak sciągnę i założe klemę.Dla mnie jest to dość nietypowe i proszę was o pomoc.Wszystkie bezpieczniki i przekażniki wyciągane i nic.Czy te vectry mają usypianie elektroniki bo ktoś pisał o 20 min.Przepraszam ale odpiszę jutro po 17.00

  • #2 28 Maj 2013 22:55
    Sołtys_Elbląga
    Poziom 31  

    Podłącz miernik na 20 minut albo i 30 i obserwuj czy pobór nie spadnie. Nie panikuj :)

  • #3 29 Maj 2013 06:14
    MARKSON43
    Poziom 18  

    Dzis był podłaczony 33 min.i nic nie spadło.Będę po 17.
    Pzdr.

  • #4 29 Maj 2013 06:56
    1078231
    Usunięty  
  • #5 29 Maj 2013 15:39
    matimon22
    Poziom 25  

    A instalacji gazowej to tam nie ma?? Coś mi się kojarzy podobny problem z krokowym od gazu w instalacji BINGO. Też buczał jak mu sie podobało - wyszła seria trafnych sterowników.

  • #6 29 Maj 2013 18:16
    MARKSON43
    Poziom 18  

    Gazu auto nie posiada a radio raczej nie ale zaraz odłącze.

    Radio odłączyłem ale to nic nie dało,radio jest oryginalne.

    Coś po załączeniu zapłonu nie chce się rozłączyc. Może to moduł komfortu albo sterownik silnika.

  • #7 30 Maj 2013 19:52
    MARKSON43
    Poziom 18  

    Auto pojechało do sprawdzenia oprzyrządowania silnika i komputera nim sterującego.Podłączyłem pod komputer ale żadnych błędów.
    Dam znac jak z tym poborem bo narazie tyko jest winny komputer silnika,chyba.

  • #8 30 Maj 2013 21:00
    DawidShelby
    Poziom 10  

    A alarm ? Czy było coś w aucie dokładane w ostatnim czasie (około tego czasu kiedy błąd się pojawił) ?

  • #9 30 Maj 2013 21:05
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    MARKSON43 napisał:
    .Jedyne co namierzyłem to taki dziwny dzwięk w komorze silnika bardziej od podszybia(czyli tył silnika),stuka coś cyklicznie przy wyłączonym zapłonie i nie stuka jak sciągnę i założe klemę

    To znajdz tego stukacza.

  • #10 30 Maj 2013 21:59
    tzok
    Moderator Samochody

    Wyłączasz zapłon ale czy wyjmujesz kluczyk ze stacyjki?

  • #11 31 Maj 2013 22:13
    MARKSON43
    Poziom 18  

    Alarmu nie było nigdy.
    Wyciągam kluczyk z stacyjki(bez przesady).
    A to tykanie jest bardzo dobrze słyszalne ale odpinałem wszystkie dostępne kostki i nic.Pyka gdzieś pod kolektorem powietrza tam jest najwięcej urządzeń do silnika.Naprawdę ciężko to namierzyć no i nie wiem czy naprawdę odpiołem wsystkie kostki bo nie jestem pewny.Napewno to jest wina tego tykania bo jak odepnę aku.i załącze aku znowu a nie przekręca kluczyka na zapłon to brak tego właśnie poboru.
    Dzięki wszystkim za porady.

 
Black Friday do -15%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Ferguson