Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

VW Passat B5FL 2.0 AZM 115KM - długość przerw w załączaniu się wtrysków

lukasz506 29 May 2013 09:59 3987 7
  • #1
    lukasz506
    Level 19  
    Witam, posiadam auto Passat B5FL 2.0 AZM 115KM silnik 8-zaworowy, silnik idealny do gazu, a chciałbym zapytać o ustawiania do gazu? Sterowanie Zenith, reduktor acr-01 listwa wtryskowa Lovato taka czarna, temperaturę mam ustawioną na 30 stopni, czy to nie za mało, bo czasem z rana jak się przełącza w trakcie zmiany biegów, to poczuje się lekkie szarpnięcie. Czy może podnieść ja na 35 stopni? Po tych 30 stopniach chodzi przez 5s na benzynie, później załącza się pierwszy wtryskiwacz od gazu, sekunda przerwy, później drugi, sekunda przerwy, trzeci itd. Czy może zrobić dłuższe te przerwy?
    Dodam, że wcześniej było tak, że po 30 stopniach i po 5 s od razu odcinało benzynę i załączało gaz, to jak silnik zimny, to zawsze gasł i bardzo było czuć to przełączenie z benzyny na gaz, aż silnik lekko spadał z obrotów nawet jak był gorący i to była taka mordęga dla silnika. Poprzednio miałem valteki które się już wysłużyły
  • Helpful post
    #2
    AC SA
    Level 11  
    Albo wtryskiwacze się zalepiają i zanim tłoczek się rozrusza to nierówno dawkuje gaz z tond te szarpanie. Lub reduktor jest przepompowany i silnik jest zalewany gazem do czasu wyrównania ciśnienia i też z tego powodu może szarpać.
  • Helpful post
    #3
    matimon22
    Level 25  
    Złe ustawienia.
  • #4
    lukasz506
    Level 19  
    matimon22 wrote:
    Złe ustawienia.

    a jakie kolego proponował byś?
  • Helpful post
    #5
    matimon22
    Level 25  
    Odczytaj, wrzuć, zmierz średnicę dysz...pomyślimy...
  • #6
    lukasz506
    Level 19  
    matimon22 wrote:
    Odczytaj, wrzuć, zmierz średnicę dysz...pomyślimy...

    co odczytać mam? Średnice dysz mam 2.1
  • Helpful post
    #7
    matimon22
    Level 25  
    Odczytaj ustawienia i wrzuć na forum
  • #8
    lukasz506
    Level 19  
    Witam po długim czasie
    Prośba o ocenę moich ustawień i pomoc w modelowaniu gdyż chcę to są ogarnac.
    ogólnie auto śmiga fajnie tylko rano to pierwsze przełączenie na gaz czuje silnik, gdyż nie jest płynne, mam włączone opóźnienie 1 cylindra na 2.5s może za niska temp bo 25 stopni ale przecież nie mamy na zewnątrz -20. Przetryskiwanie wg zaleceń instrukcji czyli poziom przetryskiwania 2ms, nie włączaj powyżej temp gazu 10 stopni, czas działania 30s. Myślę, że problem leży po stronie tej, że to przetryskiwanie w ogóle nie działa bo w sobotę podpiąłem laptopa włączyłem tylko sam zapłon, było to rano silnik był zimny po nocy i temp reduktora była 5stopni a czemu temperatura gazu była 26 stopni? Czyżby czujnik oszukuje czy może te temp przetryskiwania podnieść z 10 stopni na 30 stopni to wtedy jeżeli na zimnym silniku pokazuje 26 stopni to już wtedy załączy się przetryskiwanie.
    Poniżej foty moich ustawień prosba o ocenę

    Dodano po 8 [minuty]:

    VW Passat B5FL 2.0 AZM 115KM - długość przerw w załączaniu się wtrysków

    Dodano po 4 [minuty]:

    VW Passat B5FL 2.0 AZM 115KM - długość przerw w załączaniu się wtrysków

    Dodano po 4 [minuty]:

    VW Passat B5FL 2.0 AZM 115KM - długość przerw w załączaniu się wtrysków

    Dodano po 7 [minuty]:

    VW Passat B5FL 2.0 AZM 115KM - długość przerw w załączaniu się wtrysków

    Dodano po 4 [minuty]:

    VW Passat B5FL 2.0 AZM 115KM - długość przerw w załączaniu się wtrysków

    Dodano po 5 [minuty]:

    VW Passat B5FL 2.0 AZM 115KM - długość przerw w załączaniu się wtrysków

    Dodano po 9 [minuty]:

    VW Passat B5FL 2.0 AZM 115KM - długość przerw w załączaniu się wtrysków

    Dodano po 2 [minuty]:

    VW Passat B5FL 2.0 AZM 115KM - długość przerw w załączaniu się wtrysków

    Dodano po 6 [minuty]:

    VW Passat B5FL 2.0 AZM 115KM - długość przerw w załączaniu się wtrysków

    Dodano po 4 [minuty]:

    ale co ciekawe jak np silnik sie nagrzewa to juz mysle ze może wiarygodnie podawać temp gazu bo np obserwowałem to jak reduktor ma 67 stopni to temp gazu ma 52 stopnie. Zauważyłem że to zawyżenie temp gazu jest do tego czasu dopóki temperatura reduktora przy rozgrzewaniu silnika nie przekroczy tej temp gazu zimnego przedstawia to ostatnie załączonezdjecie. Temp przełączania mam 25 stopni i jak reduktor rzekroczy te temp temp gazu zimnego to dopiero wtedy rośnie proporcjonalnie temp gazu obnizona o te 10-12 stopni według temperatury reduktora