Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat 1,9 TDI 96kW - Passat zablokowały się przednie hamulce

29 Maj 2013 12:38 5151 17
  • Poziom 7  
    Witam mam problem ze swoim Passatem 1,9 TDI 96kW
    Mianowicie po przejechaniu jakiegoś dystansu lub po paru minutach zapalają się kontrolki od ABS i ESP i palą się już do momentu zgaszenia silnika.
    Jakieś 1,5 miesiąca miałem sytuacje że zablokowało mi tylne hamulce po jakiejś godzinie i mocnym wciśnięciu pedału hamulca puściły. I wtedy został wymieniony płyn hamulcowy, kontrolki nadal się zapalają a wczoraj dla odmiany zablokowało mi hamulce z przodu po jakichś 2 godz. odpuściły.
    Proszę o jakieś porady co to może być
  • Poziom 33  
    Kolego posprawdzaj zaciski i prowadnice na pierwszy ogien.
    A kontrolki te ktore opisujesz niekoniecznie oznaczaja problem z hamulcami w tym samochodzie,one tez zglaszaja awarie silnika.
  • Poziom 7  
    ok. zobaczymy będziemy sprawdzać. A czy może mieć coś wspólnego z tymi objawami sterownik / pompa ABS
  • Poziom 18  
    Który rok auta? Może gumowe przewody hamulcowe napęczniały. Zobacz w jakim są stanie.
  • Poziom 7  
    Passat B5 FL 1,9 TDI 96kW 2001 r.
  • Poziom 30  
    Podłącz pod jakąś diagnozę i większość wątpliwości (po właściwej interpretacji) się rozwieje.
    pozdr
  • Poziom 7  
    Byłem na kompie. i pokazało mi takie błedy
    468E Proszę odczytać pamięc błędów tablicy wskaźników
    450E Zawór dla Unit Injector cyl. 4 ( powyżej granicy regulacji)
    450E Zawór dla Unit Injector cyl. 1 ( powyżej granicy regulacji)
    ESP 1,24
    4759 Szyna-CAN, sterownik silnika (Niestabilny moment silnika)
    Moduł cent.-komfort
    0538 Uszkodzony interfejs CAN sterown. ukł. regul. komfortu jazdy
    03A0 Jednostka zamykająca blokady centralnej, strona kierowcy (sygnał niezrozumiały)
    0390 przełącznik podnośnika szyby , strona kierowcy ( zwarcie do masy)
  • Poziom 18  
    0538 Uszkodzony interfejs CAN sterown. ukł. regul. komfortu jazdy - trzeba sprawdzić układ regul. komfortu jazdy. czasem się tak dzieje, że gdy amortyzatory są zużyte, spadną poniżej określonego minimum, to samochód jeździ jak taczka...
    ESP 1,24 - napewno coś z ESP, dlatego świeci się kontrolka.
    450E Zawór dla Unit Injector cyl. 4 ( powyżej granicy regulacji)
    450E Zawór dla Unit Injector cyl. 1 ( powyżej granicy regulacji)
    Te dwa powyżej - zawór dla wtryskiwacza cyl 1 i 4 powyżej granicy regulacji. Nie bardzo się to ma do twoich objawów, poprostu wyszło przy okazji.
    Obawiam się, że tylko VAG może w tym wypadku pomłóc :(
  • Poziom 31  
    Sprawdź czy w serwie wody nie masz.
  • Poziom 7  
    Dzięki za podpowiedzi, dziś będziemy z nim walczyć, zobaczymy, co wyjdzie.
  • Poziom 7  
    Teraz jest tak że wymienione zostały tłoczki przewody i problem jest teraz tego typu że nie można napompować pedału cały czas jest luźny Jak się nim pompuje to jest tak że jak go wcisnę to w zbiorniczku płyn opada a jak puszczę to się cofa jak by coś go nie puszczało. i nie można odpowietrzyć układu.
  • Poziom 34  
    Tak jak pisał kolega kacper082sprawdź jeszcze raz czy przewody gumowe nie puchną.
  • Poziom 7  
    ale przewody gumowe zostały wymienione na nowe
  • Poziom 34  
    Jak popuścisz rurki przy zaciskach to powinien płyn wyciekać samoistnie,sprawdź czy tak jest.
  • Poziom 7  
    odkręcaliśmy i właśnie płyn nawet nie kapie.
  • Poziom 34  
    Czyli problem w rurkach lub wężykach . Dmuchnij powietrzem czy są drożne.
  • Poziom 17  
    Zapowietrzyłeś pompe hamulcową i abs odpowietrz najpierw pompe jak nie ma odpowietrzników na pompie popuszczając rurki idące do abs
  • Poziom 31  
    benyy1 napisał:
    Zapowietrzyłeś pompe hamulcową i abs odpowietrz najpierw pompe jak nie ma odpowietrzników na pompie popuszczając rurki idące do abs

    W ten sposób nie odpowietrzy pompy nawet wiadrem płynu.