Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Indesit WISL85 - Nie włącza się.

Valpurgius 29 Maj 2013 20:15 2334 4
  • #1 29 Maj 2013 20:15
    Valpurgius
    Poziom 6  

Jak w temacie.
    Pralka w trakcie prania "przerwała" pracę.
    Wodę spuściła i prania nie odwirowała.
    Po próbie ponownego włączenia dioda blokady miga normalnie.
    Naciśnięcie na start powoduje jej zgaśnięcie i jednocześnie włącza się blokada drzwi, na chwilę zaświecają się światełka sygnalizacyjne 2h/4h/6h/9h
    Po ich zgaśnięciu zaczyna migać światełko 6h i brak jakiejkolwiek reakcji ze strony pralki.
    Jak można sprawdzić kod błędu w tej pralce?
    Resetowanie i wyłączanie z sieci nic nie daje.
    Znalazłem "podobne objawy" w innym temacie na forum ale podobne to nie takie same.
    Ktoś napisał, że była zawieszona szczotka silnika.
    Niestety jestem zdany na pomoc mechaników, bo jestem "chwilowo" unieruchomiony (usztywniona noga) i nie jestem w stanie sam bawić się w rozkręcanie pralki.
    Dlatego też zależy mi na zorientowaniu się co to może być zanim poproszę jakiegoś "specjalistę" (nawiązanie do programu usterka).

Kilka minut temu nowy objaw.
    Załączyła się, pobrała trochę wody i znów to samo co wcześniej opisałem.

0 4
  • #2 30 Maj 2013 00:07
    machefi
    VIP Zasłużony dla elektroda

Valpurgius napisał:
    (nawiązanie do programu usterka)

W tym programie nie ma specjalistów , są wyreżyserowane sytuacje .
    Valpurgius napisał:
    jestem "chwilowo" unieruchomiony (usztywniona noga) i nie jestem w stanie sam bawić się w rozkręcanie pralki.

Niestety szczotki silnika są bardzo podejrzane , bez demontazu i sprawdzednia się nie obejdzie , więc w tej sytuacji pozostaje specjalista :D

0
  • #3 30 Maj 2013 09:44
    Valpurgius
    Poziom 6