Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skrzynia JBL i wzmacniacz pod laptopa

Peshco 29 Maj 2013 21:59 1629 5
  • #1 29 Maj 2013 21:59
    Peshco
    Poziom 6  

Witam, jestem w tym temacie zielony i z góry przepraszam za wszelkie niedogodności .

Mam taki zestaw:

Aktualnie mam podpięte kino domowe ( takie ) :

Niby nieźle rąbie, ale z ciekawości chciałbym podpiąć tamtą skrzynię. I teraz pytania:

Czy mogę ową skrzynię podłączyć pod kino domowe ?

Czy nie spali mi się zasilacz ? np. w laptopie

A właśnie, laptop jest taki :

Jeszcze raz przepraszam za wszystko jeśli coś źle i bardzo będę wdzięczny komuś co mi wytłumaczy :)

Pozdrawiam,
    Peshco

0 5
  • #2 29 Maj 2013 23:54
    kris6661991
    Poziom 25  

Głośnik w subwooferze JBL na pewno ma impedancję 4ohm. Jeśli subwoofer od kina domowego ma również 4ohm - możesz je ZAMIENIĆ. W żadnym wypadku obu na raz (uszkodzisz wzmacniacz). Nie spodziewał bym się poza tym fajerwerków po tym JBL z lichym wzmacniaczem w kinie domowym. Ten głośnik ma niską sprawność i potrzebuje zdecydowanie więcej niż przeciętne 30W jakie może zaoferować wzmacniacz w kinie który przedstawiłeś.

0
  • #3 30 Maj 2013 11:43
    Peshco
    Poziom 6  

A jeśli będzie podpięty jeszcze ten wzmak który podałem ? Zamienić suby też raczej by było ciężko, bo trzeba byłoby chyba końcówki zamieniać. A to nic nie szkodzi, że tamten jest aktywny, a ten pasywny ?

I jeśli dałoby się podpiąć ten wzmacniacz pod to kino domowe to grałoby o wiele lepiej czy tylko troszkę lepiej ?

0
  • #4 30 Maj 2013 12:30
    Pablo1964
    Moderator

Sądzę, że grałoby jeszcze gorzej. Poczytaj o kakofonii.

0
  • #5 31 Maj 2013 13:06
    Peshco
    Poziom 6  

A dałoby jakoś radę, żeby grało swoją prawdziwą mocą ?

0
  • #6 31 Maj 2013 14:36
    Przemmeekk
    Poziom 17