Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

4D0 AUDI A8 D2 TDI PD - swap benz diesel ciezko pali na cieplym brak mocy

29 Maj 2013 23:01 4092 7
  • Poziom 12  
    Witam jak w temacie a8 d2 po swapie z benzyny na diesla 1.9 Tdi pd avf 130 km problem w tym ze silnik ciepły bardzo ciężko pali efekt jak zapowietrzony po-kolei odpowietrzają się pompki i chodzi równo na zimnym jak Chuck noris pali z pol obrotu.
    jest jeszcze jeden problem po odpaleniu brak reakcji na gaz można go wcisnąć do oporu i po około 20s go przegazowac i potem ok. następna sprawa brak momentu obrotowego na biegu jałowym, nie da się w ogóle ruszyć bez przegazowki do 1400obr potem już nawet jedzie moc w miarę jest. po odłączeniu przeplywki moc na biegu jałowym znacznie sie poprawia da się już tym ruszyć wiadomo turbo wtedy nie pcha. błędy vag 3
    1. sygnal wypadku air bag
    2.błąd wentylatora sterownika (niema go )
    3, szyna can skrzyni automatycznej.
    mapy odpadają na ciepłym po wypięciu czujnika temp. dalej to samo.
    przepływa nowa bosch
    nowy filtr paliwa + oil
    egr ok.

    aha zapomniałem dodać silnik avf z automatycznej skrzyni teraz ma stale koło zamachowe oraz manualna 6 z 2.5tdi = sterownik jeszcze nie przekodowany!


    Pytania
    czy to może być efekt nie przekodowania sterownika ? bo jak by nie było jakieś inf odczytuje od skrzyni
    2. mam jeszcze założona pompę w baku paliwa z benzyny , czy ona za bardzo nie pcha i nie powoduje pęcherzy powietrza w ropie ?tego dowiem się jutro bo już jestem w połowie jej wyciągania gdzieś coś się zaklinowało ale jutro opanuje sprawę.
    jeszcze jedna sprawa co do vacum ale to już odpalanie niema nic wspólnego oryginalnie podciśnienie jest od vacum i od filtra powietrza co sie stanie gdy filter powietrza zaslepim ?:) aktualnie tak mam a już mi jeden zawór zwrotny amen strzelił.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 33  
    dziq111 napisał:
    Witam jak w temacie a8 d2 po swapie z benzyny na diesla 1.9 Tdi pd avf 130 km problem w tym ze silnik ciepły bardzo ciężko pali efekt jak zapowietrzony po-kolei odpowietrzają się pompki i chodzi równo na zimnym jak Chuck noris pali z pol obrotu.
    jest jeszcze jeden problem po odpaleniu brak reakcji na gaz można go wcisnąć do oporu i po około 20s go przegazowac i potem ok. następna sprawa brak momentu obrotowego na biegu jałowym, nie da się w ogóle ruszyć bez przegazowki do 1400obr potem już nawet jedzie moc w miarę jest. po odłączeniu przeplywki moc na biegu jałowym znacznie sie poprawia da się już tym ruszyć wiadomo turbo wtedy nie pcha. błędy vag 3
    1. sygnal wypadku air bag
    2.błąd wentylatora sterownika (niema go )
    3, szyna can skrzyni automatycznej.
    mapy odpadają na ciepłym po wypięciu czujnika temp. dalej to samo.
    przepływa nowa bosch
    nowy filtr paliwa + oil
    egr ok.

    aha zapomniałem dodać silnik avf z automatycznej skrzyni teraz ma stale koło zamachowe oraz manualna 6 z 2.5tdi = sterownik jeszcze nie przekodowany!


    Pytania
    czy to może być efekt nie przekodowania sterownika ? bo jak by nie było jakieś inf odczytuje od skrzyni
    2. mam jeszcze założona pompę w baku paliwa z benzyny , czy ona za bardzo nie pcha i nie powoduje pęcherzy powietrza w ropie ?tego dowiem się jutro bo już jestem w połowie jej wyciągania gdzieś coś się zaklinowało ale jutro opanuje sprawę.
    jeszcze jedna sprawa co do vacum ale to już odpalanie niema nic wspólnego oryginalnie podciśnienie jest od vacum i od filtra powietrza co sie stanie gdy filter powietrza zaslepim ?:) aktualnie tak mam a już mi jeden zawór zwrotny amen strzelił.


    Sam odpowiedziałeś na swoje pytanie, wiec do roboty kodowanie, porządek z pompka i resztą.
  • Poziom 12  
    pompka nie pomogła to nie jest wina ukl. zasilającego program ogarnięty okazało się ze sterownik nie pasował do tego silnika ASZ sterownik a silnik avf
    egr wyzerowany a do 2tys obr silnik ma brak mocy nie ciągnie jadac 3b. 1200obr lekko dotykając gaz powiedzmy na takie 25% reakcja na niego jest do piero po 10sekundach i wtedy zaczyna ciągnąc normalnie wczym tu moze byc problem?
  • Poziom 17  
    w potencjometrze pedału gazu
  • Poziom 12  
    tak ale potencjometr pokazuje kazdy % idealnie niema przeskoku co prawda potencjometr jest z a6 2.5 tdi ale pokazuje od 0 - 100 tak jak powienien.
  • Poziom 17  
    ale jego rezystancja może być niewłaściwa
  • Poziom 12  
    no to dlaczego po ruszeniu przytrzymam gaz okolo 25% obr nie reaguja dopiero po 10s nic nie regulujac reaguje na gaz normalnie zaczyna sie zbierac i normalnie czuc jak sie zrywa. powyzej 2 tys. problemu niema wogole zadnego plynnosc idealna
  • Poziom 12  
    przyczyna ciężkiego zapalania była pompa paliwa robiła zbyt dużo powietrza w paliwie wymieniłem na inna na dno baku i git.

    Co do braku mocy uszkodzony był zbiornik podcisienia i gruszka zatrzymywałą sie przed górnym punktem 2mm tyle brakowało żeby geometria w kule leciała.



    Co do pedału gazu niema żadnej różnicy miedzy nimi tylko budową... no coż