Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Samsung Galaxy GT-I8160 ACE - Otwarzacz audio bluetooth.

PtasiorWro 30 May 2013 00:14 1938 5
    PtasiorWro
    Level 27  
    Witam.
    Zaznaczam że w tej dziedzinie jestem troszkę zielony ale szybko się uczę :D

Zastanawiam się nad zakupem radia samochodowego SONY MEX-BT2500 z funkcją bluetooth ze względu na zestaw głośnomówiący.

Wyczytałem w opisie radia że można odtwarzać utwory poprzez bluetooth z telefonu lub odtwarzacza za pomocą AUDIO=BLUETOOTH.

I moje pytanie brzmi czy można w moim telefonie włączyć taką opcję i jak to się robi.
    OlekMTG
    Level 34  
    Musisz sparować telefon z radiem i kiedy włączysz odtwarzacz muzyczny będzie ono wtedy działało jako 'głośnik' telefonu. Bez problemu powinno działać na Samsungu, jednak jesli jesteś kierowcą to BEZNADZIEJNE rozwiązanie. Nie dość że dużo trudniej obsługiwać w taki sposób radio to jest to do tego bardzo niebezpieczne, tak jakbys pisał sms-a w czasie jazdy. Co innego jeśli jesteś pasażerem, wtedy to całkiem fajny gadżet.
    PtasiorWro
    Level 27  
    Czyli muszę sparować z radiem i wtedy automatycznie przy włączonym odtwarzaczu mp3 będę miał opcję wyboru głośnik telefonu lub wyjście na bluetooth, dobrze rozumiem?

Wiem że to niewygodne ale na mieście głównie słucham radia a na trasę można pościć play listę.
    OlekMTG
    Level 34  
    Przy sparowanych urządzeniach audio powinno iść tylko przez radio, bez żadnego wybierania - przynajmniej tak jest u mnie.
    Jeśli chodzi o playlisty na trasę to dużo wygodniej zgrać sobie muzykę na pendrive i z niego puszczać muzykę.
    PtasiorWro
    Level 27  
    Wiem ale mam takie radyjko do kupienia za 120zł a one niestety nie posiada USB,ma tylko bluetooth tel i audio oraz wejście AUX.
    OlekMTG
    Level 34