Witam, robię swap z silnikiem X25XE pochodzącej z Opla Omegi 2.5 z 2000r.
Osprzęt i wiązke chce okroić do minimum, tzn.
Wywalenie Klimy
Wywalenie multiramu a dokładniej 1 elektrozaworiu.
Wywalenie elektrozaworu EVAP
wywalenie całej instalacji doładowania powietrzem wtórnym - podłączony przekaźnik pompy jest do komputera.
Podczas takich zabiegów, demontuje sie poszczególne podzespoły, jednak np przy elektrozaworach zaleca sie gdzieć pozostawić podłaczony elektrozawór zamocowany gdzieś tam opaską... by nie wyskakiwały błędy....
Ja już się w zasadzie wziołem za odchudzanie wiązki <kabel po kabelku> jednach niechciałbym robić pozostawiac te czuniki, elektrozaworki gdzies luzem zamocowane, tylko pozbyć się ich, pozbyć się ich kabli, jedynie zamknąć obwody rezystorami o odpowiedniej rezystancji <zapewne tej samej jaką widzi omomierz >
Czy tym sposobem uda mi się oszukać kompa?
Osprzęt i wiązke chce okroić do minimum, tzn.
Wywalenie Klimy
Wywalenie multiramu a dokładniej 1 elektrozaworiu.
Wywalenie elektrozaworu EVAP
wywalenie całej instalacji doładowania powietrzem wtórnym - podłączony przekaźnik pompy jest do komputera.
Podczas takich zabiegów, demontuje sie poszczególne podzespoły, jednak np przy elektrozaworach zaleca sie gdzieć pozostawić podłaczony elektrozawór zamocowany gdzieś tam opaską... by nie wyskakiwały błędy....
Ja już się w zasadzie wziołem za odchudzanie wiązki <kabel po kabelku> jednach niechciałbym robić pozostawiac te czuniki, elektrozaworki gdzies luzem zamocowane, tylko pozbyć się ich, pozbyć się ich kabli, jedynie zamknąć obwody rezystorami o odpowiedniej rezystancji <zapewne tej samej jaką widzi omomierz >
Czy tym sposobem uda mi się oszukać kompa?