Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nie działają tylne głośniki po zmiania radia z Blaupunka na Audi Concert II

01 Cze 2013 00:35 4710 11
  • Poziom 2  
    Witam nabylem niedawno Audi A4 b6 z radiem Blaupunt gra pieknie wszystko fajnie ale chcialem oryginalne radio Audi zakupilem Conerta II i po zmianie radyjka graja tylko przednie glosniki a na Blaupunkcie graja wszystkie co moze byc tego przyczyna. Czytalem juz forum ze jest niby jakis wzmacniacz przy glosnikach itd ale dzwonilem do ASO i u mnie nie ma podobno wzmacniacza co mam zrobic zeby gral mi ten Concert tak fajnie jak ten Blaupunk auto to Audi A4 B6 Sedan bez Bosse
  • Poziom 2  
    No wedlug tego wychodzi ze ma wyjscie na 2 glosniki nie ?
  • Poziom 36  
    Przednie głośniki idą z radia a tylne ze wzmacniacza .
  • Poziom 2  
    ale gdzie znajde ten wzmacniacz ? w bagazniku czy przy glosniku ?
  • Poziom 2  
    W bagazniku na 100% nie ma subwoofera ani wzmacniacza
  • Poziom 36  
    Pablo1421 napisał:
    Sprawdź czy masz subwoofer ze wzmacniaczem w boczku bagażnika. Właśnie przez ten wzmacniacz zasilane są tylne głośniki.


    Bzdura - nie w A4 B6 .

    Wzmacniacz do głośników i tuby jest osobno.

    W starszy rocznikach było inaczej.
  • Poziom 2  
    Witam, chciałbym odswierzc temat

    W moim Audi A4 B6 2002r. dotychczas podpiete mialem radio Blaupunkt, ktore
    dzialo bez zarzutu na wszystkie glosniki w drzwiach z przodu i z tylu.
    Niestety ukradziono mi radio i postanowilem zakupic oryginalne radyjko
    Chorus II, ktore jak sie okazalo ma wyjscie jedynia na 2 przednie
    glosniki. Wiem ze aby uruchmic tylne nalezy podlaczyc je przez dodatkowy
    wzmacniacz podlaczany pod osobna kostek C1 do Chorusa. W zwiazku z czym
    mam pomysyl jak to w miare latwo rozwiazac:

    Chcialbym zakupic wzmacniacz Audi 8E 8e5035223, ktory seryjnie znajduje
    sie w bagazniku. Zeby sprawy nie utrudniac nie bede ciagnal kabli do
    bagaznika i zamontuje wzmacniacz gdzies z przodu np. pod kierownica
    oczywiscie tak zeby nie bylo widac. Teraz wykorzystam kable, ktore sa
    pociagniete z tylnych drzwi do przodu (byly wczesniej w 1 kostce razem z
    glosnikami przednimi w Blaupunkcie). Z tego co mi wiadomo to jeszcze musze
    podprowadzic zasilanie do wzacniacza - podciagnalbym je od radia.

    Czy takie cos bedzie funkcjonowac?
  • Poziom 36  
    pawgaw napisał:
    Czy takie cos bedzie funkcjonowac?


    Tak.
  • Poziom 2  
    SZYMON BYDGOSZCZ napisał:
    pawgaw napisał:
    Czy takie cos bedzie funkcjonowac?


    Tak.


    Dzieki za szybka odpowiedz :)

    A co do tego zasilania przez radio do wzmacniacza - czy tutaj nie ma zadnego ryzyka? Czy moze jednak wzmacniacz powinien isc przez osobny bezpiecznik?