Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki tv do 4000zł bez niepotrzebnych gadżetów?

7robertw 01 Cze 2013 15:37 2826 6
  • #1 01 Cze 2013 15:37
    7robertw
    Poziom 2  

Witam wszystkich!
    Jestem zupełnym laikiem a chciałbym kupić solidny tv do pokoju bez niepotrzebnych gadżetów,o możliwie najlepszym obrazie i dźwięku.Podstawowe warunki to:odległość od tv-ok.3m,oglądanie pod różnymi kątami,nie będzie oświetlony przez słońce,cena ok.4000 PLN.

Z góry dziękuję za pomoc

Robert

• #2 01 Cze 2013 18:09
    bili1979
    Poziom 2  

Witam,mnie również interesuje opinia ekspertów na temat telewizora 40 do 46 cali w granicach 2-4tyś max.
    Raz,chodzi o dobry obraz,a dwa żeby był z serii najbardziej niezawodnych...

Czy te modele można uznać za udane i godne polecenia?

1. Samsung Smart TV UE-40ES6800UXXU_ cena od 2700zł
    2. Samsung UE46ES6800 ____________ cena od 3900zł
    3. Sharp LC-40LE830E Quattron 3D + okulary 3D od 2800zł
    4. Sharp LC-46LE830E Quattron 3D cena od 3500-3700zł wzwyż

Przedstawiłem tylko te 2 firmy i akurat te modele dlatego,ponieważ mnóstwo opinii i recenzji czytałem na różnych forach i te akurat modele wypadły w rankingach najlepiej !

Jeżeli zaś chodzi Tobie o dzwięk, to żeby w pełni cieszyć się doznaniami z telewizora,z oglądanych na nim filmów i słuchanej muzyki to koniecznie zainwestuj w dobre kino domowe,ponieważ w żadnym telewizorze nie ma głośników,które oddadzą efekty dzwiękowe oglądanych programów,filmów,muzyki...

• #3 02 Cze 2013 14:45
    7robertw
    Poziom 2