Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Odwrócony obraz z kamerki

01 Cze 2013 19:00 3489 16
  • Poziom 8  
    Witam ! I z góry przepraszam za setne pytanie z tego rodzaju. Gdy korzystam np. z aplikacji Live Frame, obraz z mojej kamerki jest odwrócony. Próbowałam wielu rzeczy, odinstalowywałam sterowniki i instalowałam na nowo, jednak nic nie pomogło. Płyta systemowa też na niewiele się zdała.
    Dane:
    Windows 7
    64-bitowy system operacyjny
    ASUS K50IJ
    Kamerka USB2.0 1.3M UVC WebCam
    Jestem zielona w tych sprawach. Bardzo proszę o pomoc :)
  • Poziom 16  
    Witam.
    W Asusie K50C tez miałem ten problem i jak pamiętam to chyba ten sterownik wgrywałem.
    Ale na 100% nie jestem pewien.
    Link
  • Poziom 8  
    macko.79 napisał:
    Witam.
    W Asusie K50C tez miałem ten problem i jak pamiętam to chyba ten sterownik wgrywałem.
    Ale na 100% nie jestem pewien.
    Link

Niestety i to nie pomogło. Zainstalowałam jak trzeba. Przy okazji pobrały mi się 4 inne programy, które zupełnie nie mam pojęcia do czego służą, chociaż je odznaczyłam.
  • Poziom 24  
    Przyczyną jest zły sterownik kamerki, częsty przypadek w Asusach.
    Podaj identyfikator kamery z menadżera urządzeń.
    Odinstalowanie i zainstalowanie dobrego sterownika naprawi problem.
  • Moderator - Komputery Serwis
    W asusach kamera jest montowana odwrotnie i działa poprawnie tylko po zainstalowaniu sterownika ze strony Asusa.

http://pl.asus.com/Notebooks/Versatile_Performance/K50IJ/#download

Wybierz Win7 x64 i w sekcji Camera znajdziesz 4 sterowniki. Wybierz właściwy albo podaj identyfikator Twojej kamerki, to podpowiem który należy wybrać i zainstalować.
  • Poziom 8  
    USB2.0 1.3M UVC WebCam
    Wersja sterownika: 6.1.7600.16543
    Microsoft
  • Poziom 10