Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

passat 96 1,9 TDI oraz jego centralny zamek...

02 Mar 2005 00:53 2034 6
  • Poziom 16  
    temat się przewijał jak widziałem nie raz, jednak nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. W w.wymienionym aucie sterowanie jest plusami, central pneumatyczny dwa druty z drzwi kierowcy... niby prosta sprawa - sterowanie centralnym z pilota podpiąć pod ww druty... jednak zauważyłem że zamki wpadają w jakies nieustalone stany, zarówno z kluczyka jak i z pilota. Pytanie do znawców tematu - co uruchamiam przekecając drugi raz kluczyk/podając drugi raz impuls - na zamknięcie i na otwarcie zamków? w obu przypadkach słychac pracę pompki, oraz najprawdopodobniej siłownika w klapie kufra, w aucie o którym pisze uszkodzony jest zamek kufra i nie ma zbytnio mozliwości sprawdzić czy sie w danej chwili otwiera czy jest zablokowany. Dodam tylko ze w pewnym momencie doszło do stytuacji, gdy nie mozna było otworzyć przednich drzwi, nawet po otwarciu zamka kluczykiem/pilotem. czyli stan jak przy próbie otwarcia drzwi "grzybkami" od środka przy zamkniętym, domkniętym aucie. Osobną kwestia jest sterowanie domykaniem szyberdachu - jak mniemam potrzeba długiego impulsu na domykanie żeby wysterować.Przy zamykaniu kluczykiem - drugie przekręcenie i przytrzymanie w tej pozycji domyka. Jak by ktoś coś wiedział - proszę o jakąś podpowiedź.
  • Metal Work Pneumatic
  • Poziom 24  
    Proponuje na wstepie zajac sie uszkodzonym silownikiem tylnej klapy o ktorym piszesz . Nie pamietam jak to jest w vw , ale prawdopodobnie silownik tylnej klapy sie nie domyka i daje o tym info na sterowanie centralnym . Sproboj odlaczyc przewody od silownika tylnej klapy (tylko wlasnie nie pamietam czy tam wogole sa przewopdy , ale chyba tak ) i zobacz co sie bedzie dzialo . Przy drugim podaniu impulsu , jeszcze raz zalaczasz pompke , aby domknac zamki , w niektorych vw , funkcja ta uruchamia sie sama gdzies po minucie . Domykanie szyberdzachu i szyb (jezeli sa) powinna byc przy przytrzymaniu kluczyka w pozycji zamykania przez kilka sekund . Wariacje zamka o ktorej piszesz najprawdopodobniej spowodowane sa wlasnie tym wadliwym silownikiem tylnej klapy .
  • Metal Work Pneumatic
  • Poziom 30  
    Skad masz taki silnik o tej pojemnosci w tym VW. Zamontowales sobie diesla z forda.
  • Poziom 24  
    Pewnie sie pomylil , no chyba ze sobie skrocil bo dokladna pjemnosc diesla w VW to 1896 cm3.
  • Poziom 16  
    autosuper napisał:
    Pewnie się pomylil , no chyba ze sobie skrocil bo dokladna pjemnosc diesla w VW to 1896 cm3.
    A co tacy drobiazgowi jesteście ;) ale skoro tak to 1.8xx czyli jak w dowodzie 1.9 :) Lecz nie to jest w tym poście tematem, bo wydaje mi się ze działanie centrala nie jest ściśle powiązane z poj skokową silnika... ale jak nie macie uwag co do tematu to Was rozumiem ;) - napisac trzeba...Dodam że idąc 'tropem' kolegi autosuper sprawa się wyjasniła, poza samym zamkiem byla rozgrzebana wiązka z klapy do nadwozia, jakieś pozostałości po podpięciu czegoś, co już nie istnieje, połączenia nie widziały cyny i lutownicy, a ktoś je zrobił w miejscu, w którym wiązka pracuje przy otwarciu/zamknięciu klapy bagażnika - rozlazły się.
  • Pomocny post
    Poziom 24  
    No i super , wazne ze sie udalo .
    P.S. Moj wczesniejszy post niemial na celu krytyki Twojej osoby , wrecz prezciwnie . Pozdrawiam
  • Poziom 16  
    autosuper napisał:
    No i super , wazne ze się udalo .
    P.S. Moj wczesniejszy post niemial na celu krytyki Twojej osoby , wrecz prezciwnie . Pozdrawiam
    A udało, bo czasem mozna zwatpić nad w sumie prostą jak się potem okazuje sprawą, ale dobrze ze jest kogo zapytać! Dzięki!