Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośniki Creative A120 - dziwna sprawa z przerywaniem

04 Cze 2013 10:20 16275 13
  • #1 04 Cze 2013 10:20
    2211954
    Usunięty  
  • Pomocny post
    #2 04 Cze 2013 13:51
    vanissh
    Poziom 22  

    Wygląda jakby się jakieś zabezpieczenie termiczne aktywowało (może brak pasty, albo niedokładny montaż) o ile takie posiadają. Jeśli są na gwarancji/rękojmi to z tego skorzystaj.
    Wyłączanie ma związek z długością ich pracy i głośnością?

    1
  • Pomocny post
    #3 04 Cze 2013 14:10
    bocianl
    Poziom 11  

    Mam identyczny problem. Głośniki grają od 5 do 30 minut potem cichną .Pomaga przesunięcie potencjometra na pozycję max i tak do następnego wyłączenia.

    Głośniki Creative A120 były już 3x w serwisie Creative tj firmie FIXIT. Za każdym razem serwis nic nie robił poza odpisaniem, że głośniki zostały naprawione. Głośniki odsyłałem z powrotem. Po trzecim razie otrzymałem odpowiedź od Creative:

    "Zgodnie z otrzymanymi informacjami w głośnikach Inspire A120 został wprowadzony system oszczędzania energii, tak by produkt był zgodny z normami Unii Europejskiej odnośnie zużycia energii przez produkty elektroniczne domowego i biurowego użytku.

    Wyłączanie się głośników spowodowane jest przez wprowadzoną nową funkcjonalność, urządzenie nie jest wadliwe, w związku z czym musimy odesłać głośniki z informacją o braku usterki."


    Głośniki na wejściu mają sygnał a mimo to się wyłanczają po ok 10-30 minutach.

    1
  • #4 04 Cze 2013 14:23
    vanissh
    Poziom 22  

    bocianl napisał:
    Zgodnie z otrzymanymi informacjami w głośnikach Inspire A120 został wprowadzony system oszczędzania energii, tak by produkt był zgodny z normami Unii Europejskiej odnośnie zużycia energii przez produkty elektroniczne domowego i biurowego użytku


    Ha! Dbają żeby za dużo ich nie używać, bo zużywają prąd?!
    Ja pi#^&*lę!
    Chyba trzeba zacząć robić zapasy starych urządzeń, zanim nie będzie dziwna sytuacja, że samochód mi się zatrzyma i wyświetli komunikat:"Zgodnie z dyrektywą EU coś tam coś, w celu zminimalizowania zużycia paliwa, ponowny zapłon będzie możliwy za 30 min."

    bocianl napisał:
    system oszczędzania energii

    Nie napisali kiedy chcą KERS wprowadzić?!

    2
  • #5 04 Cze 2013 14:38
    bocianl
    Poziom 11  

    Jest fajnie :) Niech kolega Alt3ir także wyśle swoje głośniki Creative Inspire A120 do serwisu. Zobaczymy co zrobi serwis Fixit.

    0
  • #6 04 Cze 2013 17:48
    2211954
    Usunięty  
  • #7 07 Cze 2013 12:49
    bocianl
    Poziom 11  

    Reasumując wg. Creative to, że głośniki Creative A120 wyłączają się podczas grania jest sytuacją normalna i zamierzoną.

    Mało tego ta funkcja została wprowadzona w nowej wersji głośników zgodnie z wymogami UE.

    A tutaj oficjalne pismo serwisu Creative w Polsce - firmy FIXIT.
    http://pokazywarka.pl/z0pjtq/#zdjecie7482390

    0
  • #8 07 Cze 2013 15:17
    vanissh
    Poziom 22  

    Przecież to głupie jest!
    Tak działa, np. żelazko, ale ma to uzasadnienie.
    Ciekawe kto następny w kolejce, telewizory, żarówki?

    0
  • #9 19 Sie 2013 17:42
    rafal_rx
    Poziom 25  

    bocianl napisał:
    Reasumując wg. Creative to, że głośniki Creative A120 wyłączają się podczas grania jest sytuacją normalna i zamierzoną.


    http://support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=116720

    Odkręć głośnik. Wyjmij go i odepnij kabel od LED. Odkręć panel ze złączami i wysuń. Połącz na stałe zworę J6 z (+) zasilania. Wkręty od głośnika są inne od wkrętów do panelu. Pozdrawiam!

    3
  • #10 10 Wrz 2013 10:43
    Użytkowniczka
    Poziom 2  

    Również kupiłam głośniki Creative A120 i również przerywały działanie po kilkunastu minutach. Jednak nie zraziłam się negatywnymi doświadczeniami innych użytkowników. Oddałam sprzęt do naprawy gwarancyjnej i został naprawiony! Głośniki działają obecnie bez zarzutu. Życzę Panom optymizmu i wytrwałości!

    2
  • #11 10 Wrz 2013 15:12
    rafal_rx
    Poziom 25  

    Użytkowniczka napisał:
    Również kupiłam głośniki Creative A120 i również przerywały działanie po kilkunastu minutach. Jednak nie zraziłam się negatywnymi doświadczeniami innych użytkowników. Oddałam sprzęt do naprawy gwarancyjnej i został naprawiony! Głośniki działają obecnie bez zarzutu. Życzę Panom optymizmu i wytrwałości!

    A wyłączają się, gdy nie ma dźwięku? Układ wyłączający jest prosty i da się go poprawić. Ja dałem sobie spokój z tym i zablokowałem ten układ.

    0
  • #12 10 Wrz 2013 22:52
    Użytkowniczka
    Poziom 2  

    Rozumiem, naprawa trwała miesiąc. Ale głośniki wyłączają się i włączają, kiedy trzeba.
    Potem chciałam kupić córce takie same, ale w opakowaniu brakowało pilota i w dodatku były dwa lewe głośniki. Zwróciłam je i kupiłam Geniusy :)

    0
  • #13 27 Wrz 2013 17:01
    bascillus
    Poziom 6  

    Witam, borykam sie z tym samaym problemem co wy, czytajac temat zasugerowalem się tym co pisal rafal_rx niestety zdołalem odłączyć tylko diode bo zworka J6 nie znalazlem, jak narazie dłośniki grają od jakis 30 min i nie wyłączają sie, jedyną niedogodnoscią jest brak swiecacej diody ale jakos mi to nie przeszkadza. Pozdrawiam

    Dodano po 3 [godziny] 5 [minuty]:

    Nawiązując do mojej wczesniejszej wypowiedzi odłączenie diody nic nie pomogło znalazłem Zworek J6 połaczyłem z kabelkiem+ od włącznika i jak narazie smiga.
    Minusy to zdezaktywowany wyłącznik i brak świecącej diody. pozdrawiam.

    1
  • #14 26 Paź 2013 23:00
    Hubertus323f
    Poziom 9  

    Sr za odkop, ale rozkręciłem dziś swoje "Kreatifki" A120 i mam pytanie. Jaką moc i napięcie ma zasilacz z nich (u mnie przepalił się :( ) odpiszcie mi też na maila: malpapriv[małpa]op.pl

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo