Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A6 C6 - Podłączenie modułu haka pod tylne lampy z instalacją PWM

04 Cze 2013 21:17 8925 6
  • Poziom 9  
    Mam problem z podłączeniem nieoryginalnego modułu haka pod wiązkę tylnych lamp. Jest to Moduł WH-1, z tego co podaje producent nadaje się do instalacji PWM, czyli żarówek jednowłóknowych pełniących kilka funkcji, np. światło pozycyjne/przeciwmgielne, pozycyjne/stop. Podłączyłem moduł, kierunkowskazy i przeciwmgielne działają bez zarzutu, natomiast za chiny nie mogę uruchomić pozycyjnych i stopów. Podłączam się modułem pod wiązkę z tylnych zewnętrznych lamp. Każda lampa ma 4 przewody: masę, kierunkowskaz, ?, ? . Dałem pytajniki, gdyż wg mnie powinny tam być: stop i pozycyjne, niestety mimo podłączenia nie działają tak jak się to dzieje w normalnej instalacji. Jak należy podłączyć przewody sterujące modułu w przypadku instalacji PWM, żeby światła w przyczepce działały??
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Patrzałeś jakie jest napięcie na tych 2 przewodach? Kiedy się pojawia i jaką ma wartość?
    Jak podłączysz przeciwmgielne na wejście stopów to wtedy powinny zapalić się stopy w przyczepce.
    Jeżeli tak nie jest to coś z modułem nie tak.
  • Poziom 9  
    Na przewodzie od stopu jest 12V po naciśnięciu hamulca więc dziwie się, że go moduł nie odpala. Natomiast na przewodzie od pozycyjnych jest tylko ok 2,7 V.
  • Poziom 34  
    Stop i pozycję modułu podczepaiamy do jednego przewodu w aucie obsługującego pozycyjne/stop (chyba szary z czerwonym paskiem u ciebie).
  • Poziom 9  
    O to mi chodziło, dzięki. Jak podłączę to dam znać, jaki przyniosło to skutek. Będzie to raczej przewód biało-czerwony, gdyż na tym co podałeś mam kierunkowskaz. Ciekawi mnie tylko do czego jest ten 4 przewód (czarny z białym paskiem) z tym napięciem 2,7V.
  • Poziom 27  
    czarn-y napisał:
    Mam problem z podłączeniem nieoryginalnego modułu haka pod wiązkę tylnych lamp. Jest to Moduł WH-1, z tego co podaje producent nadaje się do instalacji PWM, czyli żarówek jednowłóknowych pełniących kilka funkcji, np. światło pozycyjne/przeciwmgielne, pozycyjne/stop. Podłączyłem moduł, kierunkowskazy i przeciwmgielne działają bez zarzutu, natomiast za chiny nie mogę uruchomić pozycyjnych i stopów. Podłączam się modułem pod wiązkę z tylnych zewnętrznych lamp. Każda lampa ma 4 przewody: masę, kierunkowskaz, ?, ? . Dałem pytajniki, gdyż wg mnie powinny tam być: stop i pozycyjne, niestety mimo podłączenia nie działają tak jak się to dzieje w normalnej instalacji. Jak należy podłączyć przewody sterujące modułu w przypadku instalacji PWM, żeby światła w przyczepce działały??


    A nie lepiej zainwestować w urządzenie m moduł na cana? Ostatnio robiłem takie nieoryg. na can wszystko bierze z cana oprócz stopu, nie wiem dlaczego ale stop podłączyłem pod czujnik dodatkowo.
  • Poziom 34  
    Nie ma potrzeby drożej płacić za Can-owski taki też sobie radzi.