Witam
Kolejna ciekawostka w mojej 1007
Autko w wersji z klimatronikiem - myślałem że coś jest nie tak ze sprężarką bo załączał się i dopóki wentylatory nie osiągnęły więcej jak połowa prędkości ( dmuchawa wewnątrz) to klima działa, po przekroczeniu sprzęgło rozłącza się.
(ciśnienia w układzie HP 12bar LO około 2bar)
Jak pisałem parę postów temu auto ma wyłączoną tablicę błędów i do tej pory nawet sam serwis Peugeota nie dał rady zrobić teletransmisji z oryginalnym firmwarem ( poszukuję nadal tego wkładu do ECU) -Proponowali wymianę ECU
Wracając do problemu: W parametrach PP2000 w opcji silnika tam gdzie pomiar parametrów pokazuje wartość zadana motowentylatora np.:58% a zmierzona 0% - ok powinny się pokrywać, ale wentylator działa ! i kręci się - zmieniając prędkości.
Pytanie na jakiej podstawie , ew co mierzy prędkość obrotową wentylatora , na chłodnicy jest bitron z kaloryferkiem
czy wina jest po jego stronie czy też to ustrojstwo ma inne sterowanie i sposób pomiaru obrotów.
Kolejna ciekawostka w mojej 1007
Autko w wersji z klimatronikiem - myślałem że coś jest nie tak ze sprężarką bo załączał się i dopóki wentylatory nie osiągnęły więcej jak połowa prędkości ( dmuchawa wewnątrz) to klima działa, po przekroczeniu sprzęgło rozłącza się.
(ciśnienia w układzie HP 12bar LO około 2bar)
Jak pisałem parę postów temu auto ma wyłączoną tablicę błędów i do tej pory nawet sam serwis Peugeota nie dał rady zrobić teletransmisji z oryginalnym firmwarem ( poszukuję nadal tego wkładu do ECU) -Proponowali wymianę ECU
Wracając do problemu: W parametrach PP2000 w opcji silnika tam gdzie pomiar parametrów pokazuje wartość zadana motowentylatora np.:58% a zmierzona 0% - ok powinny się pokrywać, ale wentylator działa ! i kręci się - zmieniając prędkości.
Pytanie na jakiej podstawie , ew co mierzy prędkość obrotową wentylatora , na chłodnicy jest bitron z kaloryferkiem
