Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

centralka DSC - przywrócenie do ustawień fabrycznych

07 Cze 2013 20:28 1926 5
  • Poziom 9  
    Witam. W skrócie:
    stałem się posiadaczem używanej centrali DSC pc 1616.
    W skład zestawu wchodzi:
    płyta PC1616,
    przekaźniki (chyba)X3,
    klawiatura DSC 5511z,
    transformator X2,
    akumulator 7,2Ah x2
    czujki NF a2p X4,
    czujka aritech plus,
    syrena wew-sawa2,
    odbiornik radiowy elmes (bez pilotów),
    nadajnik radiowy pulson TA 105E,
    obudowa natynkowa X2.
    Powyższy zestaw działał w sklepie ja chciałem wykorzystać jego część do ochrony garażu po dokupieniu modułu gsm.
    Jestem laikiem w tej dziedzinie z stąd moje pytanie: czy da się jakoś usunąć wszystkie kody i powrócić do ustawień fabrycznych?
    Czy w ogóle zaprzątać sobie tym głowę bo wyczytałem że moduł powiadamiania gsm DSC kosztuje tyle co najprostszy (amatorski) zestaw do kupienia na allegro (centralka, dwa piloty, bez.przew.czujka=ok 300zł).
    Jeżeli są jakieś sensowne rozwiązania to proszę o poradę.
    Rzecz jasna chodzi o zabezpieczenie oddalonego garażu (z powiadomieniem GSM).
    Dziękuję
  • Relpol przekaźniki
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 9  
    dziękuję. znalazłem że ratuje mnie wysyłka do serwisu.
  • Poziom 9  
    Chyba nie ma blokady instalatora.
    Tak jak pisałem jestem laikiem i nie wiedziałem jak to ugryźć.
    Zastosowałem się do porady odnoście resetu sprzętowego.
    następnie podłączyłem jedną czujkę, do "bell" diody led (żeby nie wyło gdyż późno).
    Po podłączeniu zasilania mam możliwość wejść w *8[kod instalatora] i np 101.
    Więc teraz tylko poczytam jak się programuję i próbuję dalej.
    PS: tak jak pisałem mam cały zestaw a wykorzystam tylko jedną czujkę, PC1616,klawiaturę i syrenę wewnętrzną.