Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mitsubishi Carisma - Bierze wodę i nie kopci.

08 Cze 2013 10:56 3084 15
  • Poziom 8  
    Witam serdecznie posiadam Mitsubishi Carisma 1.9 td 1998r. Na początku strasznie mi kopcił na czarno, a pewnego razu przyjechałem do domu zgasiłem go i już wgl nie chciał odpalić, więc wymieniłem uszczelkę pod głowicą, oczywiście głowica do szlifu. Były na niej pewne pęknięcia jedni mówili żeby nie zakładać a kolejni że tak, pęknięcia były między zaworami, ssącym a wydechowym, więc zaryzykowałem i założyłem. Auto wszystko elegancko chodzi, pali od strzała lecz teraz ta woda. Przez 15 km pożarł cały zbiornik wody, dolałem i za następne 15 km znowu to samo. Lecz kiedy wracałem przez 30 km nie ubyło nic. I teraz jestem zielony bo nie kopci, woda nie wylatuje z wydechu, z rana jedynie troche zakopci i to wszystko a tak to nic. Wywaliłem termostat bo pomyślałem że może faktycznie jest tam coś nie szczelne i gdzieś sika ta woda bo było mokrawe w tym miejscu. Ale po dokręceniu wszystkiego i jazdy bez termostatu ta woda dalej ubywa już nie mam zielonego pojęcia co to może być, więc napisałem do was może będziecie wiedzieli co w tym siedzi. Dziękuję i pozdrawiam.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Dywaniki suche w okolicach nagrzewnicy? Jak poszło ciśnienie do układu, mogło naruszyć nagrzewnicę.
  • Poziom 25  
    Sprawdź przewody układu chłodzącego, chłodnicę, pompę wodną (może już przepuszczać) i nagrzewnicę (dywaniki jak pisze Paweł), aczkolwiek, gdyby ci dwa razy zawartość cieczy układu chłodzącego poprzez nagrzewnicę do kabiny wpadła, to miałbyś już kąpielisko i parę wodną w aucie na szybach (przy takich temperaturach zewnętrznych) podczas wieczornej kondensacji na szybach.