Witam!
Oznaczenia:
15 - do "+",
31 - do "-"(masy),
I - tam ma się pojawić "+" po włączeniu czasówek,
T - do spryskiwacza (jak się wciska przycisk spryskiwacza to tam ma być "+"),
53M - wyjście na silnik,
53S - wyjście na ten przełącznik w silniku (dopóki silnik nie powróci do pozycji spoczynku to tam jest "+", gdy powróci "-"),
Jedyny sposób, jaki przychodzi mi do głowy na sprawdzenie tego przerywacza bez silnika to:
- do 15 dać "+",
- do 31 dać "-",
- pomiędzy 53M i 31 podpiąć żarówkę,
- pomiędzy I i 15 podpiąć przełącznik i udawać, że to ta wajcha do włączania wycieraczek w samochodzie, włączyć nią czasówki,
- pomiędzy T i 15 podpiąć jakiegoś switcha i udawać, że to przycisk od spryskiwaczy,
- gdy 53S będzie podpięty do "-" to żarówka powinna normalnie działać ( włączać się i gasić ),
- podpiąć 53S do "+" i uruchomić wycieraczki ( żarówkę ). Żarówka włączy się i będzie świecić cały czas, aż do momentu przepięcia 53S z "+" do "-". Po podpięciu 53S do minusa żarówka powinna zgasnąć (zjazd wycieraczek na dół szyby ) i po pewnym czasie znów się włączyć.
Jeśli wszystko będzie działać tak jak w samochodzie (no oprócz tego, że zamiast silnika jest żarówa i zamiast przełącznika w silniku trzeba ręcznie 53S przepinać ), to przekaźnik jest ok.
Tu jest więcej info: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=3235076#3235076