Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

klawiatura, saitek cyborg - Saitek Cyborg Keyboard niedziałające klawisze

Debak 08 Jun 2013 17:00 3090 9
    Debak
    Level 10  
    Witam,

Już był taki temat (https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2051113.html), ale nie mogę napisać, ponieważ został zamknięty. Otóż nie działa mi kilka przycisków, a żal wyrzucać taką klawiaturę za tyle pieniędzy. Nie wiem czy nie jest to wytarcie jakiejś blaszki, czy sreberka (nie znam się, dlatego wybaczcie opis swoimi słowami) pod często używanymi klawiszami. W poprzednim temacie pomogło wyczyszczenie styków folii z płytką elektroniczną, ale u mnie to nie poskutkowało albo źle to zrobiłem. Przyznam, że nie jest łatwo ją otworzyć.
    Z góry dzięki za pomoc.
    Debak
    Level 10  
    ciężko zrobić zdjęcie, ponieważ nie mogłem z jednej strony otworzyć klawiatury... nie chciałem nic ułamać, ponieważ ma z drugiej strony panel dotykowy. Wszystkie śrubki odkręciłem, ale na siłę nie dawało rady jej zdjąć, więc długim patyczkiem czyściłem. Generalnie, to była tablica i na niej 3 folie ze stykami. Przyznam, że jeden przycisk się chyba poprawił (nie perfekcyjnie jeszcze) chyba, że to zbieg okoliczności i tylko na chwilę.
    perez336
    Level 9  
    Nie mogłeś otworzyć klawiatury bo (tak przypuszczam) pod gumowymi stopkami są jeszcze 2 śrubki ;), a co do czyszczenia to pomaga, ale tylko na chwile. Tak z ciekawości jaką masz wersję językową klawiatury i jakie dokładnie klawisze Ci nie działają.
    Debak
    Level 10  
    Odkleiłem i nie było. Hmm, może gdzieś jeszcze przeoczyłem.
    Klawiatura angielska, qwerty. Tak się obawiałem. Raz oddałem na reklamacji i faktycznie pomogło... na chwilę.
    Nie działa f11 (często używałem podczas gry) i strzałka do dołu (póki co zaczęła, ale z oporami). F11 w ogóle nie reaguje.