Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Livebox ZTE - Brak Internetu Livebox 2.0

08 Cze 2013 19:32 2283 10
  • Poziom 8  
    Witam ! Mam pewien problem, otóż spalił mi się Livebox, po 2 dniach dostałem nowy, poprawnie go skonfigurowałem, wszystko cacy, całą noc korzystałem z internetu. Wstaję rano, włączam laptopa, patrzę nie ma internetu...

    Święcą się 2 pierwsze kropki, ta od zasilania oraz @. Dioda Wi-Fi się nie świecie, po podłączeniu kabla Ethernet również nie ma internetu. Dzwonię do pomocy technicznej, nikt nie odbiera, czekałem na połączenie ok. 40 minut. Był internet całą noc, po 8h internetu już nie było, wie ktoś co się mogło stać ?. Livebox na pewno się nie spalił, bo żadnej burzy nie było, ani jakichkolwiek zjawisk pogodowych. Dodam, że router był restartowany oraz resetowany.

    Domyśla się ktoś co mogło się stać. ?
  • Poziom 22  
    Może jakaś awaria sieci.
  • Poziom 8  
    Czyli odrzucacie jakiś błąd z moim Liveboxem ?. Bo był internet, a naraz nie ma internetu... Dziwne troche.
  • Pomocny post
    Moderator - Sieci, Internet
    Chomic napisał:
    Czyli odrzucacie jakiś błąd z moim Liveboxem ?.

    Dzwoń do dostawcy aby wykluczyć taką możliwość. Nikt tu prorokiem nie jest.
  • Poziom 8  
    Dzięki za odpowiedzi. Dodzwonić ?. Próbowałem dzisiaj nie raz, bez skutku...
    Chciałem tylko się doradzić, czy jest jakaś inna opcja dlaczego nie ma internetu.
  • Poziom 39  
    No to miałeś chyba strasznego pecha. Ja wiele razy dzwoniłem (a to przecież nie zależy skąd się dzwoni) i nigdy nie czkałem dłużej niż 2min. Przeważnie to było ok.15sek. Zadzwoń, skonsultuj z BOK - później napisz co powiedzieli...
  • Poziom 43  
    Pokaż ustawienia tego LB zobaczymy czy masz wszystko dobrze.
  • Poziom 35  
    Chomic napisał:
    Dodam, że router był restartowany oraz resetowany.

    Domyśla się ktoś co mogło się stać. ?

    Domyślam się - że instrukcja do niego została wyrzucona do śmieci:(. Ale od czego strona www operatora?

    Router zresetowany, hasło i login "fabryczne" 'rejestracja'. Dioda '@' świeci na zielono - prawidłowo. Trzeba wpisać własne dane i będzie internet.
  • Poziom 11  
    dołączę się do tematu.
    Mój problem wygląda następująco - za każdym razem rano muszę ręcznie resetować (odłączając od zasilania) liveboxa ponieważ nie ma połączenia z internetem, później wszystko działa poprawnie aż do kolejnego poranka.
    Komunikat na liveboxie to "błąd synchronizacji"
    Reset z poziomu panelu sterowania daje ten sam komunikat, tylko ręczny restart pomaga.
    Co to może być?
  • Poziom 35  
    djkiller666 napisał:
    dołączę się do tematu.
    Mój problem wygląda następująco - za każdym razem rano muszę ręcznie resetować (odłączając od zasilania) liveboxa ponieważ nie ma połączenia z internetem, później wszystko działa poprawnie aż do kolejnego poranka.
    Komunikat na liveboxie to "błąd synchronizacji"
    Reset z poziomu panelu sterowania daje ten sam komunikat, tylko ręczny restart pomaga.
    Co to może być?


    Uszkodzenie liveboksa.
    Źle skonfigurowana usługa lub uszkodzony port. W obydwu przypadkach wymagana interwencja na infolinii.
  • Poziom 11  
    andk1eltd masz rację, livebox wymieniony.