Witam.
Nie wiem jak prawidłowo podłączyć elektroniczny regulator w motocyklu Ural. Mam regulator mechaniczny PP330, który daje za dużo (ponad 15,8 V), i chcę wymienić go na elektroniczny. W PP330 na obudowie są oznaczenia na dole od lewej: LK (lampka kontrolna), falista pozioma kreska, SZ (szczotki). Po zdjęciu obudowy na górze jest jeden styk i z boku masa.
W elektronicznym mam: LK, SZ, +, i masę. Na bazarze moto-targ jeden sprzedawca powiedział żebym przewód z linii falistej podłączył do "+", drugi sprzedawca powiedział żebym przewód z góry podłączył do "+".
W obu przypadkach jeden przewód pozostaje wolny.
Jak mam prawidłowo podpiąć przewody?
Boję się sprawdzać metodą prób i błędów, żeby nie uszkodzić regulatora lub alternatora.
Proszę o pomóżcie laikowi.
Nie wiem jak prawidłowo podłączyć elektroniczny regulator w motocyklu Ural. Mam regulator mechaniczny PP330, który daje za dużo (ponad 15,8 V), i chcę wymienić go na elektroniczny. W PP330 na obudowie są oznaczenia na dole od lewej: LK (lampka kontrolna), falista pozioma kreska, SZ (szczotki). Po zdjęciu obudowy na górze jest jeden styk i z boku masa.
W elektronicznym mam: LK, SZ, +, i masę. Na bazarze moto-targ jeden sprzedawca powiedział żebym przewód z linii falistej podłączył do "+", drugi sprzedawca powiedział żebym przewód z góry podłączył do "+".
W obu przypadkach jeden przewód pozostaje wolny.
Jak mam prawidłowo podpiąć przewody?
Boję się sprawdzać metodą prób i błędów, żeby nie uszkodzić regulatora lub alternatora.
Proszę o pomóżcie laikowi.