Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nie wiem co to. Słaby zasięg w Plusie?

09 Cze 2013 18:19 1563 3
  • Poziom 2  
    Przez większą część czasu korzystania z mojego telefonu "Samsung Wave Y"
    nie było taki przeszkód związanych z problemami wysyłania smsów czy dzwonienia. Ostatnio wystąpił mi taki problem, że gdy wysyłam smsa jest napis "wysyłanie" i sie laduje długo strasznie i nie może wysłać. Po jakims czasie wyskakuje komunikat "czy chcesz ponownie sporobwac" czy cos takiego. Jak wciskam *100# <- kod na sprawdzenie stanu konta wyskakuje napis "BLEDNE DANE". Jak patrze to mam zasięg i napis 3G czasami 3G+ i kreski do zasiegu sa. Wiec nie wiem co jest. Wczoraj właczałam i wyłaczalam telefon. Po właczeniu telefonu moznalo wyslac czasem jednego smsa. Jeszcze wyciagalam karte i baterie. Ciagle ten sam problem sie pojawial. Nie wiem dlaczego nie moge wysylac smsow i dzwonic. Kase na koncie na 100% mam i moje konot nie jest zablokowane. Czy ktos wie co w takiej sytuacji zrobic moze cos w ustawieniach ???
  • Poziom 7  
    Miałem kiedyś podobnie, zrobiłem hard format i pobrałem ustawienia od operatora. Mi to pomogło.
  • Poziom 2  
    oj to pewnie duzo roboty z tym. nie bardzo umie zrobic formata, napisalam jeszcze do plusa na ich fanpage na facebooku. jakies dziewczyny tez maja z tym problem i pisaly ze modernizacja jest jakas czy cos. ;/

    Dodano po 23 [minuty]:

    Wyszłam w ustawienia -> sieć -> tryb pracy -> i z automatycznego zmienilam na gsm 900/1800 i teraz dziala :D
  • Poziom 9  
    Dodatkowo możesz jeszcze wyłączyć 3G i ewentualnie wybieranie sieci jeśli mieszkasz w centrum miasta ustawić na automat, a jak na obrzeżach / wieś to ręcznie i wybrać sieć. Plus ma niektóre nadajniki dzierżawione na spółkę z Play i czasami brakuje już wolnych linii. Pozdro