Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Uszkodzone kino domowe - PUSH POWER PROTECTOR

foxxer672 11 Jun 2013 20:44 13479 14
    foxxer672
    Level 23  
    Witam wszystkich użytkowników bardzo serdecznie. Mam wieżę Sony DAV-DZ260. Moim problemem jest napis na wyświetlaczu "Push power protector". Dodam, że pojawił się on nagle, gdy podłączyłem kino do zasilania. Nie jestem pewien czy to końcówka mocy, gdyż wszystko zawsze było dobrze podłączone. Czy może być to jakiś bezpiecznik (power protector)?
    Dodam, że jestem kompletnym laikiem i chcę, abyście powiedzieli mi dokładnie co mam robić.

Dodaję filmik:
    http://www.youtube.com/watch?v=3nCSGr6og5g
    Pablo1964
    Moderator
    Proponuję wizytę w serwisie.
    karolas123
    Level 20  
    Tam nie ma zadnego bezpiecznika który trzeba wcisnac?
    dida37
    Level 13  
    Co powoduje, że uparłeś się żeby zepsuć swój sprzęt do reszty zamiast oddać do serwisu? Nawet w tym dziale minimalną wiedzę trzeba posiadać. Po co się ośmieszać na forum? Jeszcze z tak wypisaną specjalnością? Przecież to kpina.
    foxxer672
    Level 23  
    Koledzy, jedyne co naprawiałem to komputery, zmywarka itp.
    Do kina domowego nie mam zbytniego doświadczenia. Chcę tylko diagnozę, co było popsute bo nie chcę żeby mnie oszukali w serwisie. Czy po włączeniu wentylator powinien się od razu obracać? U mnie tak nie jest |:
    Wcześniej też z nim było sporo problemów, ale samo się naprawiło. Zamiast granatowego koloru menu, jak ma być to był różowy kolor.