Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

GRAFICZNY 128x64 FSTN RGB - podłączenie

maciek 222 12 Cze 2013 05:15 1320 6
  • #1 12 Cze 2013 05:15
    maciek 222
    Poziom 10  

Witam kolegów czy ktoś miał do czynienie z wyświetlaczem graficznym LCD GRAFICZNY 128x64 FSTN RGB z kontrolerem kontroler S6B1713 (czy on jest wbudowany w wyświetlacz?) Jeśli ktoś posiada schemat podłączenia oraz program w Bascomie bym był wdzięczny za udostępnienie :) Jestem początkujący i dostałem tego typu wyświetlacz - dzięki bardzo :)

0 6
  • #2 17 Cze 2013 22:00
    hacker17
    Poziom 17  

Kolego jeżeli jesteś początkującym to po prostu musisz dużo szukać aż znajdziesz, pod tym linkiem masz odpowiedzi na twoje pytania
    http://download.avt.pl/INFO/LCDGRAF10.pdf
    tylko nie ma programu w bascomie ale jak wiesz jak działa wyświetlacz to bez problemu sobie poradzisz :D

0
  • #3 17 Cze 2013 22:08
    Brutus_gsm
    Poziom 25  

Jak jesteś początkujący, to odpuść sobie wyświetlacze graficzne. Rzucając się na zbyt głęboką wodę można łatwo utonąć. Nie pisze tego ze złośliwości, ale po prostu tak jest. Skoro pytasz o schemat podłączenia i kod w Bascomie, to jestem pewien, że na dzień dzisiejszy sobie z nim nie poradzisz. Polecam zacząć od podstaw, od czegoś prostszego.
    Pozdrawiam

0
  • #4 17 Cze 2013 22:11
    hacker17
    Poziom 17  

Moim zdaniem jak poznasz zasadę działania wyświetlacza to nie będzie problemu żebyś go obsłużyć.

0
  • #5 18 Cze 2013 05:54
    maciek 222
    Poziom 10  

Witam dzięki bardzo - macie racje (kiedyś trogramowałem a asm na zx spektrum hehe ale to było bbbaaarrrdddzzzooo dawno temu technika się zmieniła i prawie od podstaw muszę wszystko łyknąć - dzięki :)

EDIT:
    Witam a może ktoś mi dać link np od jakiego adresu zaczynają się np symbole liter czy definiowane lub z skąd wziąć kiedyś to było JP (i tu adres ROM) - dzieki

0
  • #7 18 Cze 2013 16:05