Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw golf IV - gaśnie podczas jazdy

mery13131 15 Cze 2013 17:45 5250 8
  • #1 15 Cze 2013 17:45
    mery13131
    Poziom 1  

    Witam serdecznie.
    Posiadam Golfa IV kombi, 2003 rok, 1,9 Tdi tiptronic, mam ogromny problem samochód podczas jazdy mi gaśnie, odłączono EGR obydwa przewody, i przepływomierz niestety auto po przejechaniu 20 km znowu padło, odpalało dopiero po heblowaniu i wciskaniu gazu w tym samym czasie, jak tylko puściłam gaz lub wcisnęłam hamulec gasł, jak trzymałam go na gazie cały czas i nie ściągałam nogi z gazu to było dobrze, po dojechaniu do domu wcisnęłam hamulec żeby otworzyć bramę na podwórko i wjechać to było dobrze nie zgasł, byłam w szoku zgasiłam go i odpaliłam i załapał od razu, wjechałam na podwórko zrobiłam dwa kółka nie dotykając gazu zatrzymałam się nie zgasł. Zgasiłam go i próbowałam odpalić i znowu musiałam chwilkę pokręcić w stacyjce i odpalił, dodam że była zmieniana turbina, co może być przyczyną doczytałam się że to może być czujnik temperatury paliwa, czujnik wału, albo przewody paliwowe mogą być zamienione. Proszę o pomoc ze strony fachowców, bo już nie wiem co robić.

    0 8
  • #2 16 Cze 2013 12:56
    leonek4
    Poziom 28  

    Zrób na początek diagnostykę komputerową.

    0
  • #3 22 Kwi 2015 07:37
    pieckais
    Poziom 9  

    pojazd to vw bora 1.6 16V silnik AUS
    Problem to: przy nagrzanym silniku w trakcie jazdy przy schodzeniu silnika z wysokich na niskie obroty silnik gaśnie i jest problem z jego ponownym odpaleniem.
    Dla wszystkiego wymieniłem czujnik wału korbowego ale nie pomogło:
    Na vagu wyświetla różne błędy ale nic konkretnego tzn. żadnych czujników. Sprawdziłem ciśnienie jest ok. dzisiaj zmienię czujnik na wałkach rozrządu.

    0
  • #4 22 Kwi 2015 08:12
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Czujnik na wałku nie ma nic do tego, będzie chodził bez niego.
    Pokaż te niekonkretne błędy.
    Przy próbie odpalenia kiedy jest problem jakie obroty widzi sterownik silnika, jaki jest czas wtrysku?

    2
  • #5 22 Kwi 2015 10:59
    domex32
    Moderator na urlopie...

    pieckais napisał:
    Na vagu wyświetla różne błędy ale nic konkretnego tzn. żadnych czujników.


    Poproszę zrzut tych błędów.

    0
  • #6 23 Kwi 2015 07:39
    pieckais
    Poziom 9  

    Wczoraj jeszcze czyściłem egr i rurkę do przepustnicy. Rurka zatkana była całkowicie. wyczyściłem przepustnice i tą rurkę, zaadoptowałem jedno i drugie i dalej to samo. Po przejechaniu może 20 km na rozgrzanym silniku tak dosyć dynamicznie i wyrzuceniu na tzw. luz zgasł oczywiście i zapalić nie chciał, ale kręcąc rozrusznikiem sprawdziliśmy iskrę na świecy i była, świeca nie była zalana a na samostarcie nie chciał zapalić, a no i ciśnienie w cylindrze było ok. Błędy jutro wrzucę.

    Dodano po 4 [minuty]:

    grala1 napisał:
    Czujnik na wałku nie ma nic do tego, będzie chodził bez niego.
    Pokaż te niekonkretne błędy.
    Przy próbie odpalenia kiedy jest problem jakie obroty widzi sterownik silnika, jaki jest czas wtrysku?

    Możesz powiedzieć w których blokach na vagu to się sprawdza?

    0
  • #7 23 Kwi 2015 22:49
    pieckais
    Poziom 9  

    kody błędów wydają się nieznaczące bo wiele słyszałem o zaślepianiu zaworu a może tu jest pies pogrzebany:
    vw golf IV - gaśnie podczas jazdy
    Jeszcze filmik co się dzieje z autem przed zgaśnięciem

    Link

    na pedał gazu nie reaguje. Piszę tak bo do mechanika umówiony jestem na czwartek więc jeszcze tydzień na posprawdzanie czegokolwiek.

    Moderowany przez CameR:

    Reg. 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji,

    0
  • #8 24 Kwi 2015 03:15
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Myślisz że błąd który zgłasza komputer widząc dziwny czas wtrysku jest nieznaczący, że ciśnienie w kolektorze nie ma wpływu na prace silnika?
    Zajmij się tymi błędami to uporasz się ze swoim problemem.
    Robiłeś adaptacje przepustnicy - widziałeś że Ci ona nie przeszła?
    Jak Ci może silnik pracować normalnie skoro przez EGR cały czas lecą spaliny?
    Czy Ty nie widzisz opisów błędów, nie rozumiesz ich znaczenia?
    Jak silnik ma nie zgasnąć w takiej sytuacji?
    Wiesz że w silniku benzynowym EGR jest zamknięty na biegu jałowym?
    U Ciebie nie jest zamknięty więc nie potrafi utrzymać obrotów biegu jałowego i nie może odpalić.
    Nawet katalizator nie wyrabia.

    0
  • #9 24 Kwi 2015 08:03
    pieckais
    Poziom 9  

    Tak jak napisał moderator nie będę obniżał poziomu dyskusji zaprowadzę auto do mechanika i zobaczymy, myślałem że to pierdoła jakaś.

    0