Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[ATmega8][WinAVR] - biblioteka Zaawansowana obsługa klawiatury jak uruchomic

15 Cze 2013 22:53 2859 9
  • Poziom 8  
    Witam,
    Jestem bardzo poczatkujący w temacie AVR, i chciałem skorzystać z biblioteki "Zaawansowana obsługa klawiatury ARM, AVR, PIC i inne" udostępnionej przez kolegę Deucalion. Testowo przygotowałem programik jednak przy kompilacji pojawiają sie błędy z którymi nie bardzo mogę sobie poradzić.

treść programu:
    Kod: c
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

zawartosc pliku keyb.h

przy kompilacji pojawia sie nastepujacy blad:

Proszę o pomoc co zrobiłem źle/o czym zapomniałem/jak to powinienem zrobić albo może jakiś przykład jak z tego korzystacie :)

Z góry wielkie dzięki za pomoc!
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 19  
    Też jestem początkujący i nie znam tej biblioteki ale widzę, że brakuje Ci w pliku keyb.h na jego początku instrukcji #ifndef i #define bo tak najczęściej się tego używa, wynika to zresztą z błędu error: #endif without #if
    Możesz też poprostu usunąć na końcu #endif.
  • Poziom 39  
    retrip napisał:
    Proszę o pomoc co zrobiłem źle/o czym zapomniałem/jak to powinienem zrobić albo może jakiś przykład jak z tego korzystacie

Przede wszystkim listing na blogu jest niekompletny. Skorzystaj z pliku H umieszczonego w archiwum - oczywiście zrób to z głową, a nie metodą kopiuj wklej.
  • Poziom 8  
    Dzięki za podpowiedzi, błędy typu „./keyb.h:1: error: stray '\357' in program„ zniknęły po tym jak zmieniłem kodowanie pliku keyb.h z UTF8 na ANSI
    Jednak całość nadal mi nie chodzi, pomimo że umieściłem w treści programu „#include <avr/io.h>” pojawia się błąd „keyb.c:102: error: 'PINC' undeclared (first use in this function)”

Zawartość pliku keyb.h

Błąd który sie pojawia:
  • Poziom 25