Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PIAGGIO NRG POWER - wyciek paliwa pod zaworem ssania

15 Cze 2013 22:16 3648 6
  • Poziom 8  
    Mam problem z gaźnikiem a raczej z wyciekającym paliwem spod elektrozaworu ssania w PIAGGIO NRG POWER co jest powodem tego,że po odpaleniu dodając gazu silnik nie wchodzi na obroty ( dławi się ) a na wolnych obrotach po 5-ciu sekundach ( nie dodając gazu ) gaśnie i tak jest po każdym odpaleniu - odpali i zaraz gaśnie a na podłodze jest kałuża paliwa.Co jest z tym zaworem ? czy jest do wymiany ?

    PIAGGIO NRG POWER - wyciek paliwa pod zaworem ssania
  • Poziom 38  
    Możliwe że oring się zagiął przy montażu automatu ssania, przeciął lub po prostu go nie ma.
  • Poziom 8  
    BANANvanDYK napisał:
    Możliwe że oring się zagiął przy montażu automatu ssania, przeciął lub po prostu go nie ma.



    Rozumiem - to jest przyczyną ,że wycieka paliwo ale czemu gaśnie ,po odpaleniu chodzi 5 sekund i koniec ,tak jest po każdym odpaleniu.Nadmienię ,że przy zaworze nic nie grzebałem jest to stary zawór nie teraz zamontowany,to się samo zaczęło tak dziać.
  • Poziom 38  
    Może zaworek iglicowy się zaciął, ale wówczas paliwo wyciekało by przelewem lub wyciekało do filtra powietrza, a nie przez automat ssania.
  • Poziom 8  
    BANANvanDYK napisał:
    Może zaworek iglicowy się zaciął, ale wówczas paliwo wyciekało by przelewem lub wyciekało do filtra powietrza, a nie przez automat ssania.


    Czy gaśnięcie powoduje w tym przypadku zawór ssący ,bo jest uszkodzony ? i czy jest do wymiany ? Nie znam się na sprawach technicznych i nie wiem gdzie i co to jest zaworek iglicowy.Stwierdziłem tylko ,że wycieka paliwo spod zaworu ssania i myślę ,że to jest przyczyną gaśnięcia,czy jeżeli wymienię zaworek ssący to będzie wszystko ok ? Paliwo wycieka tylko gdy silnik chodzi przez te 5 sekund jak zgaśnie ,już nie leci --- czemu gaśnie ???
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    A może by tak zacząć od rozebrania gaźnika i sprawdzenia co faktycznie jest przyczyną, a nie gdybać co to by mogło być? Wyjęcie gaźnika w tym modelu to 10, góra 15 minut. Odkręcić osłonę gaźnika, odkręcić pokrywę filtra powietrza, następnie dwie śruby M6 na PH3 mocujące filtr powietrza, potem odkręcenie i zdjęcie gaźnika z króćca.
    Przypominam że nie wolno usuwać mosiężnej blokady na wlocie gaźnika, bez zmiany dyszy głównej silnik nie będzie prawidłowo pracować.
  • Poziom 8  
    Dzięki za wskazówki ale odkręcając gażnik i tak nic nie stwierdzę bo się na tym nie znam a mogę jeszcze gorzej narobić bigosu ,raczej czeka mnie wizyta u mechanika.Po odbiorze od mechanika napiszę co go "bolało"