Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak połączenia, pobieranie adresu sieciowego,

16 Cze 2013 09:57 1083 3
  • Poziom 8  
    Witam,
    wczoraj nie miałam internetu na swoim stacjonarnym komputerze. Ciągle miałam wyświetlaną informację "pobieranie adresu sieciowego", jednocześnie wysyłało i odbierało dużą ilość pakietów, bo ponad 3 tyś. Próbowałam wielu rzeczy opisywanych w internecie (np. start>uruchom>cmd ipconfig/all lub ipconfig/release, nawet ping o2.pl, czy ping 127.0.0.1). Wcześniej jeszcze ściągnęłam nowy sterownik do karty Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC. W każdym razie nic nie pomagało. Kabel podpięłam do laptopa, żeby sprawdzić, czy to nie wina kabla, ale tam internet był. Nie ukrywam, że męczyło mnie to i siedziałam i szukałam. Teraz próbowałam siedzieć i dalej kombinować, bo internetu nie było. Nagle zaktualizował mi się avast (ale jakim cudem, skoro nie było internetu, moja pierwsza myśl) i pojawiło się połączenie. Moje pytanie jest takie, czy to mógł być problem z siecią lokalną, czy coś mi się z kartą działo, żebym na przyszłość wiedziała. Dziwiło mnie, że przy braku łączności wysyłało i odbierało tyle pakietów.
    Pozdrawiam.
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    LillyR napisał:
    Moje pytanie jest takie, czy to mógł być problem z siecią lokalną, czy coś mi się z kartą działo, żebym na przyszłość wiedziała. Dziwiło mnie, że przy braku łączności wysyłało i odbierało tyle pakietów.
    Być może wyświetlana informacja była nie aktualna a przez jakiś problem w systemie nie mogła zostać zaaktualizowana na poprawną bo coś ją blokowało/przycięło.
  • Poziom 8  
    Wcześniej nie mogłam odpisać, ale w ten sam dzień, w którym napisałam post pojawił się ten sam problem z połączeniem. Gdy na chwilę pojawił się internet, zrobiłam jeszcze jeden test http://lnet.pl/dokumenty/poradnik.php i z wyników, które wyszły wynikało, że mam się skontaktować z obsługą serwisową. Tak też zrobiłam. Napisałam do nich maila, bo telefonicznie nie dało się połączyć, załączyłam im print screeny i rano internet śmigał jak szalony. Dziękuję za pomoc.