Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

EXCEL - Excel VBA wstawianie zakresu komórek

tok13 17 Cze 2013 08:36 3597 14
  • #1 17 Cze 2013 08:36
    tok13
    Poziom 12  

Stworzyłem procedurę która wysyła na adresy zawarte w excelu w kolumnie A maile z outlooka i wszystko działa tylko dla jednej komórki .to=range("a1"), nie wiem jak zrobić żeby działał na wszystkie niepuste komórki z kolumny A czy ktoś ma jakiś pomysł? I jeszcze jeden problem... z VBA jestem zielony jak trawka na wiosnę, to moja druga procedura w życiu...proszę o wyrozumiałość

0 14
  • #2 17 Cze 2013 10:10
    cbrman
    Poziom 27  

Zastosuj pętlę, np: for/next

Kod: vb
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

0
  • #3 17 Cze 2013 10:40
    tok13
    Poziom 12  

Chyba właśnie o to chodziło, tylko w które miejsce mam to wkleić żeby działało?

0
  • #4 17 Cze 2013 20:37
    tok13
    Poziom 12  

Jak podstawie do pętli to wysyła mi do każdego adresata osobną wiadomość a nie jedną zbiorczą, natomiast jak zrobić żeby wynikiem tej pętli była zmienna adresy z mailami oddzielonymi średnikami?

0
  • Pomocny post
    #5 17 Cze 2013 21:58
    cbrman
    Poziom 27  

tok13 napisał:
    a nie jedną zbiorczą, natomiast jak zrobić żeby wynikiem tej petki była zmienna adresy z mailami oddzielonymi średnikami?

To trzeba było tak od razu pisać.
    Jak ma być jedna zbiorcza wiadomość to wystarczy poniższy kod. Przykład dla adresów wpisanych w kolumnie A.
    Kod funkcji (Private Function...) możesz sobie skopiować na sam koniec Twojego modułu pod główną procedurą (pod End Sub).

0
  • #6 18 Cze 2013 08:10
    tok13
    Poziom 12  

Bardzo bardzo dziękuję o to chodziło....
    I nawet działa

0
  • #7 18 Cze 2013 14:59
    tok13
    Poziom 12  

niestety pojawił sie kolejny mały problem