Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Konserwator Urządzeń Dźwigowych
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laguna I 99 1.6 - Gaśnie, falowanie obrotów?

18 Cze 2013 15:31 2646 8
  • Poziom 7  
    Witam wiem, że na forum jest duzo tematów o gasnących lagunach ale jakoś nie znalazłem kogoś z identycznym problemem jak mój. Nie znam się za bardzo na samochodach a ta laguna to moje pierwsze auto. Chciał bym się dowiedzieć co może być nie tak nim pojadę do mechaników. Tak wiec laguna jak w opisie 99 po lifcie 1.6 benzyna z gazem (gaz z 2011 roku) słyszałem, że to w miarę dobre silniki więc się zdecydowałem. Auto ma następujący problem gaśnie przy wjeździe np na rondo, gdy podjeżdżam do czerwonego światła, ogólnie gdy ta prędkość nie jest za duża. Wiem, że nie powinno tak się robić ale często w zakręty wchodzę z wciśniętym sprzęgle... Staram się tego bardzo pilnować ale nawet jak noga nie jest na sprzęgle auto jest na 2 biegu to też potrafi gasnąć... Gaz i benzynę tankuję na BP więc chyba nie jest to jakieś najgorsze paliwo. Co prawda już się trochę przyzwyczaiłem do tego i odpalam ją całkiem sprawnie kiedy auto jeszcze się toczy ale chyba nie oto chodzi. Szczególnie, że kiedy auto zgaśnie kierownica bardzo ciężko chodzi i nie jest tak zakręcić. Jeszcze dzięki Bogu nic się nie stało ale nie chciał bym spowodować jakiejś stłuczki tylko dlatego, że mi auto zgasło. Bardzo proszę o pomoc.
  • Konserwator Urządzeń Dźwigowych
  • Poziom 10  
    Jakiego typu jest zamontowana instalacja w podanym aucie?
  • Konserwator Urządzeń Dźwigowych
  • Poziom 7  
    Gaz sekwencyjny stag 4
  • Poziom 37  
    A na PB też gaśnie? Może IACV?
  • Poziom 7  
    Nie na benzynie nie gaśnie. Gdy stoję np na światłach można zaobserwować, że wskazówka obrotościomierza skacze z np 800 do 1200 obrotów i znowu 800 itd
  • Poziom 37  
    Ale skacze na PB podczas postoju?
  • Poziom 7  
    Nie, na benzynie jest wszystko ok.