Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Menadżer zadań został wylączony przez administratora, co zrobic?

aisha2121 18 Jun 2013 18:04 5589 10
    aisha2121
    Level 9  
    Witam, po naciśnieciu klawiszy ctrl+alt+del wyskakuje mi taki błąd jak w temacie. Dopiero co zainstalowałam windowsa xp i nie wiem co się dzieje. Nie moge uruchomić tez niektórych programów. Czy wiecie co to moze być? Bedę wdzięczna za pomoc bo jestem zielona, po przeszukaniu w google problemu nie jestem w stanie zastosować sie do niektórych porad bo nie wiem jak. Start ->uruchom-> też nie działa. Proszę o pomoc.
    Quarz
    Level 43  
    Witam,
    aisha2121 wrote:
    Witam, po naciśni[e]ęciu klawiszy [ctrl+alt+del]Ctrl+Alt+Del wyskakuje mi taki błąd jak w temacie. Dopiero co zainstalowałam [w]Windows[a] [xp]XP i nie wiem co się dzieje. Nie mog[e]ę uruchomić tez niektórych programów. Czy wiecie co to moze być? B[e]ędę wdzięczna za pomoc bo jestem zielona, po przeszukaniu w [g]Google problemu nie jestem w stanie zastosować si[e]ę do niektórych porad bo nie wiem jak. Start ->uruchom-> też nie działa. Proszę o pomoc.
    a masz tam uprawnienia Administratora i co za wydanie - Home/Professional - Systemu 'okienek' XP?

Pozdrawiam

P.S. Pisz porządnie - patrz wyżej co poprawiłem...
    Anonymous
    Anonymous  
    aisha2121
    Level 9  
    System to Windows XP Home Edition. Tak, jestem administratorem. Po uruchomieniu C ->windows->system32->taskmgr.exe wyskakuje to samo - "Menadżer urządzeń został wyłączony przez administratora".
    Quarz
    Level 43  
    aisha2121 wrote:
    System to Windows XP Home Edition. Tak, jestem administratorem. Po uruchomieniu C ->windows->system32->taskmgr.exe wyskakuje to samo - "Menadżer urządzeń został wyłączony przez administratora".
    A owa aplikacja; taskmgr.exe jest w ogóle tam na swoim miejscu?
    elektryku5
    Level 39