Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Sharan 1.9 Auy - Wibracje na biegu jałowym w przedziale obrotów 900-1200

19 Cze 2013 09:47 3417 6
  • Poziom 10  
    Witam

    VW Sharan 1.9 AUY przebieg 200 tys
    Przeszukałem fora i nic podobnego nie znalazłem. W moim sharanie wibracje występują na biegu jałowym, tak od 900-1200 obrotów. Jak jadę to wibracje tez występują w tym przedziale obrotów. Trzesie sie cała buda. Na forach ludzie maja problemy z wibracjami na biegu drugim, podczas jazdy i jest to wina sprzęgła lub przegubów. U mnie przeguby raczej odpadają. Wiec czy przyczyną wibracji jest sprzęgło czy coś innego. Dodam ze sprzegło dziala w miare normalnie lekko i nie szarpie. Zamieszczam dwa filmiki. Pierwszy na obrotach i drugi z wciskanym i wyciskanym sprzęgłem. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i pomoc. Pozdrawiam

    http://www.youtube.com/watch?v=lRdu4zjgKU4&feature=youtu.be

    http://www.youtube.com/watch?v=f4BHSRp3uLQ&feature=youtu.be

    Moderowany przez Futrzaczek:

    Odblokowano na prośbę Autora tematu.

  • Poziom 34  
    na pierwszym filmiku slychac jak dwumas ropocze i dlatego telepie ci wszystkim.wyciag chociaz sam rozrusznik i dowiesz sie wiele.
    To ze sprzeglo działa poparawnie nieoznacza ze dwumas jest dobry.
  • Poziom 10  
    Już się psychicznie oswoiłem z kosztami tej wymiany. Napisz mi jeszcze tylko czy wymienić na Lukas czy Sachs ? A i zasadnicze pytanie czy dojadę na tym do Polski bo jestem za granicą i mam 1500km do domu. Nic się nie rozpadnie ??? Dzieki i pozdrawiam
  • Poziom 18  
    Witam.
    Włączaj silnik i wyłączaj na wciśniętym sprzęgle nie przyśpieszaj gwałtownie, nie hamuj silnikiem jak nie musisz, (masz hamulce od tego) ruszaj powoli bez zrywów i strzelania sprzęgłem, nie ciągnij przyczepy, lawety, nie przeciągaj na biegach i nie podróżuj na 5 biegu z prędkością 60 km/h to może dojedziesz. powodzenia
  • Poziom 10  
    Jeszcze raz dzieki, będe sie stosował. Temat do zamkniecia.
  • Poziom 34  
    Dojedziesz spokojnie,zmienialem taki dwumas ktory juz obcierał o obudowe skrzyni,buda tak trzepalo jakby silnik byl na sztywno bez poduszek przykrecony,ale koles jezdził i bylo ok hehe.
    Zmienialem tez taka ze po wyjeciu skrzyni spadł dwumas na posadzke,oszczedzilo mi to demontaz.
    Wkladaj Sachsa,LUK w dzisiejszym czasie to scierwo jakich malo i jest bardzo duzo reklamacji.
  • Poziom 10  
    Witam ponownie, trochę to trwało zanim odpowiem i pomogę innym rozwiązać swoje problemy. Dwu mas wymieniany teraz sprawuje się dobrze, nie ma wibracji i zadnego grzechotania i słychać "gwizd" turbiny. Czy powodem uszkadzania się kola dwu masowego nie są luzy na półosiach, przegubach wewnętrznych. Wydaje mi się ze ma to dozy wpływ na żywot kola dwu masowego.


    Pozdrawiam i dziękuje za Pomoc.