Witajcie
Zrobiłem rower z napędem spalinowym z silnikiem Peugeota 105 motoroweru i jeździłem wszystko było dobrze, silnik pracował prawidłowo, w końcu padła cewka od iskry, bo jej nie mam. Szukałem cewki i nie mogę znaleźć w internecie, a wsklepie z częściami do motorów powiedzieli mi że takich cewek już nie produkują, chciałem przewinąć ale firmy nie chcą się podjąć przewinięcia takiej cewki mówiąc że za cienki drucik i mi nie przewiną, chciałem kupić koło magneto z zapłonem impulsowym ale nie pasuje, albo kółko za dużą głębokość ma albo ośka za mała i za krótka.
Znalazłem podobną cewkę oryginalną ale strasznie droga:(
kosztuje 355zł
Nie wiem jak z wymiarami tej cewki i czy wpasowałbym ją w to miejsce.
Rower z tym silnikiem o pojemności 49ccm wyciąga 45km/h i pali mi 1l/100km jest mały i lekki:)
Idealnie się mi nim jeździło do pracy:)
Czy ktoś może mi pomóc w jakiś sposób?
Zależy mi na tym silniczku:)

Zrobiłem rower z napędem spalinowym z silnikiem Peugeota 105 motoroweru i jeździłem wszystko było dobrze, silnik pracował prawidłowo, w końcu padła cewka od iskry, bo jej nie mam. Szukałem cewki i nie mogę znaleźć w internecie, a wsklepie z częściami do motorów powiedzieli mi że takich cewek już nie produkują, chciałem przewinąć ale firmy nie chcą się podjąć przewinięcia takiej cewki mówiąc że za cienki drucik i mi nie przewiną, chciałem kupić koło magneto z zapłonem impulsowym ale nie pasuje, albo kółko za dużą głębokość ma albo ośka za mała i za krótka.
Znalazłem podobną cewkę oryginalną ale strasznie droga:(

kosztuje 355zł
Nie wiem jak z wymiarami tej cewki i czy wpasowałbym ją w to miejsce.
Rower z tym silnikiem o pojemności 49ccm wyciąga 45km/h i pali mi 1l/100km jest mały i lekki:)
Idealnie się mi nim jeździło do pracy:)
Czy ktoś może mi pomóc w jakiś sposób?
Zależy mi na tym silniczku:)