Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Unitra WS432 AS617 - Podłączenie całej wieży + PC Jak i czym podłaczyć

niwet 20 Cze 2013 17:39 4233 10
  • #1 20 Cze 2013 17:39
    niwet
    Poziom 9  

Witam mam wieże unitra. Raczej wiele osób zna ten sprzęt ale do czego zmierzam. Zamierzam podłączyć wieże do komputera, ale oprócz tego chciałbym mieć działającą reszte komponentów takie jak np kasety, czy tuner. Jest w tym wszystkim bodajże wzmacniacz. Musze przyznać od razu, że jestem zielony w tym temacie, dlatego zwracam się z tym do kogoś kto ma jakąś tam wiedzę na ten temat :)

Unitra WS432 AS617 - Podłączenie całej wieży + PC Jak i czym podłaczyć Unitra WS432 AS617 - Podłączenie całej wieży + PC Jak i czym podłaczyć Unitra WS432 AS617 - Podłączenie całej wieży + PC Jak i czym podłaczyć Unitra WS432 AS617 - Podłączenie całej wieży + PC Jak i czym podłaczyć Unitra WS432 AS617 - Podłączenie całej wieży + PC Jak i czym podłaczyć Unitra WS432 AS617 - Podłączenie całej wieży + PC Jak i czym podłaczyć Unitra WS432 AS617 - Podłączenie całej wieży + PC Jak i czym podłaczyć

Tak wyglądaja cały sprzęt.

Teraz moje pytanie, jakich kabli potrzebuje, posiadam dwa 5-din jak się nie myle, oraz Mam świadomość, że to mało.
    W razie jakichkolwiek pytań będe cały czas aktywny w temacie .

Mogłem się pomylić nawet co do poszczególnych modeli komponentów, zza co z góry przepraszam.

0 10
  • Pomocny post
    #2 20 Cze 2013 18:53
    Pablo1964
    Moderator

Sugeruję przejście na kable 2 x RCA, ze względu na korektor i łatwiejszy dostęp. Gniazda są dobrze opisane, napisz jeżeli pojawi się problem.

0
  • #3 20 Cze 2013 19:02
    niwet
    Poziom 9  

Oznaczenia z tyłu typu D albo G oraz Input i output, rozumiem ze to wejście i wyjście, tylko jeżeli przypnę na górze to przypiąć później.

Przepraszam za moją niekompetencję .

Rozumiem ze 5din to tak jakby rezerwowe wejście tak?

0